Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_204084 hallo ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_204090 rond havens en vliegvelden zie je veel bestelwagens rijden. kijk daar eens rond. in het oosten van las venturas (rond het vliegveld, bij white wood estates) rijden ook veel bestelwagen. veel suc6.
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_204091 Ik denk dat je gewoon goed moet rondkijken op de weg, want hij staat niet ergens zomaar. EDIT: Flying dutchman was me voor Bewerkt: 8 augustus 200519 jaren door BoterBal
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204230 ken iemand een plaatje posten mischien ga ik m ook wel stelen als hij mooi is
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204747 Neem ff een kijkje in de San Andreas Walktrough, dan Vehicles, dan zoek je ff Pony op, en dan staat er meestal een kaartje bij waar de auto staat, of rondrijd
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204749 Neem ff een kijkje in de San Andreas Walktrough, dan Vehicles, dan zoek je ff Pony op, en dan staat er meestal een kaartje bij waar de auto staat, of rondrijd Lezen kan geen kwaad.. hallo ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen Volgens mij zie ik ze regelmatig rijden in LV..
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204755 Ik zie ze altijd rijden aan de Sherman Dam in The Desert in LV. Daar rijden ook veel auto's die je anders niet ziet ..
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204762 In Los Santos bij dat trein station waar een Sawn Off Shotgun, Armor en Traangas ligt, ook bij het gebouw waar de AK47 in ligt bij Los Santos, daar rijden ze bij mij wel vaak. :'D
Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren comment_205219 In Los Santos bij dat trein station waar een Sawn Off Shotgun, Armor en Traangas ligt, ook bij het gebouw waar de AK47 in ligt bij Los Santos, daar rijden ze bij mij wel vaak. :'D sorry dat ik ff offtopic ga maar: waar kan je dan dat traangas vinden??
hallo
ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen