Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_254225

0,1 hoog is mooi

voor kleine wegen 6 breed en voor grote wegen 8 breed.

Lengte moet je zelf bepalen.

Tip:

Werk eerst je eiland of weg uit op papier en dan in 3dsmax.

En maak niet te veel bochten. (Dat kost tijd)

Geplaatst:
comment_254335
ik denk niet dat je een verkeerde exportere hebt maar gewoon iets vergeet. Maarjah het lukt je nu ook niet een boom te mappen en dat heeft niks met 3ds max te maken :ch:

Een boom mappen ? dat was gelukt ... had hier nog een screen geplaatst ....

Hier

wooo7ti.th.jpg

En me model was ook al in game

aleen die textures deden het niet

stunttje6kz.th.jpg

Dus ik weet niet waar je het over heb :sigaar:

Greetz GizmO

Geplaatst:
comment_254351

Dit heeft niets met je IPL/IDE te maken. Het is je DFF of je TXD.

TXD -> Namen van de texturen komen niet overeen met de namen van de texturen die je gebruikte in 3ds max

DFF -> Namen van de texturen komen niet overeen met de namen van de texturen die je gebruikte in 3ds max

Geplaatst:
comment_254359

Jij (volgens mij) had me uitgelegd wat ik fout had gedaan ... ik moest iets van Edit> Compire Textures ofzo ... (weet niet precies de naam) maar daarna deed me model het steeds niet dus heb nog niet kunne testen of het daar aan lag maar ik denk het wel ...

Maar ben nu helemaal clean overnieuwe begonnen met alles ... heb nu eindelijk de goeden 3DS Max 7.0

En ben overnieuw begonnen met al me models ...

Dus kijken of ze het daarna doen ...

Greetz GizmO

Geplaatst:
comment_254403

heb ik wel gedaan ...

txd8rl.th.jpg

(als je bedoelt dat de namen in de TXD niet goed gemaakt zijn door dubbelklik erop en dan BMP.namen van de textures uit 3DS MAX) <~beetje ingewikkeld :]

Ik had echt alles goed gedaan (geloof ik)

Greetz GizmO

Geplaatst:
comment_254419

ik denk dat het ervoor zorgt dat alles 100% in het bestand word verwerkt (gta3.img in dit geval)

Of het verbind de txd's met de dff's ofzo.

Ik had het een keer in een tutorial gelezen.

Dat je op rebuild archive moest klikken.

Waarom niet proberen?

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
  • Auteur
comment_254455

Gizmo!

Hoezo gebruik jij mijn screen!

Dat is dus echt wel mijn model! Voortaan ff eerlijk doen!

@Gizmo, je moet gewoon alles zorgvuldig doen, en heel goed kijken naar je files

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.