Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_269038

Lol, leg uit wat voor soort bestanden het zijn.

Je kan verschillende bestanden openen, door ze te importeren.

Dat staat bij de balk: File/Import.

Succes..

, Evildirk

Geplaatst:
comment_269046

ik probeer een auto te veranderen, ik zoek een dff of txd bestand om het erin te zetten. En wat staat er in het lijstje? NIKS. Ik probeer toch om het te openen met ''all files'' en... HET LUKT NIET :N:@:N

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_269339

Als je .dff bestanden wilt importeren heb je deze scripts nodig.

Zet ze in je scripts map van je 3dsmax folder. (maak een backup als kan).

Hier kan je de scripts downloaden.

Dan kijk je in de balk maxscripts/runscript. Je opent GTA_DFF_IO_25Aug05.ms (staat in GTA tools map) en dan kan je een .dff bestand importeren. Succes..

, Evildirk

Bewerkt: door evildirk

Geplaatst:
comment_270815

Ik hoop dat ik dit hier in het juiste topic post. Ik heb dus iets gemaakt in 3DSMAX. Ik heb het gebouw getextuurt. Maar hij textuurt gans het gebouw. En hoe kan je bepaalde stukken van een gebouw texturen?

Even een screen voor de duidelijkheid:

max9nm.th.jpg

Geplaatst:
comment_271574

Ik heb het volgende probleem:

Hoe komt het dat ik in perspective view geen segments zie?

Het is nogal irritant bij het moddelen. :bonk:

Alvast bedankt en Greetz :cya:

Geplaatst:
comment_271617

@ Matiscus

Ziet er erg mooi uit.

Je kan dingen een texture geven door ze met dat rode vierkantje (want aangevinkt is op je wscreen) faces selecteren en zo texturen.

Maar bij mij werkt dat niet.

Anders moet je het detachen maar dat werkt iritant (vind ik)

Succes en vragen moet je maar @ msn stellen ;)

GizmO :bier:

Geplaatst:
comment_271757

Hallo,

Ik maak gebruik van Gmax(wegens geldgebrek )

Nu heb ik de laatste kam script geinstalled,als ik de script run krijg ik het schermje in beeld van .dff exporten.

Al klik ik op export .dff krijg ik deze error:

--Runtime error feature not avaible : ''fopen write mode''

echt dit is niet leuk en ik wil graag mijn eigen object in mijn game krijgen!

Geplaatst:
comment_272145
Hallo,

Ik maak gebruik van Gmax(wegens geldgebrek )

Nu heb ik de laatste kam script geinstalled,als ik de script run krijg ik het schermje in beeld van .dff exporten.

Al klik ik op export .dff krijg ik deze error:

--Runtime error feature not avaible : ''fopen write mode''

echt dit is niet leuk en ik wil graag mijn eigen object in mijn game krijgen!

Er zijn speciale scripts voor Gmax.

Click Me

Geplaatst:
comment_272520

Hey jongens,

Na enkele weken hard zwoegen heb ik eindelijk een modelletje( een soort space-vliegtuigje) in elkaar gestoken.

Ik heb er vervolges met de material editor een kleurtje aan gegeven.(soort blauw achtig)

Maar nu?

Hoe kan ik hier mijn object het mooist tonen?(ik bedoel een mooie achtergrond en hoe zo'n afbeeldingen maken, belichting lijkt me nog te moeilijk ;D

P.S.ik weet wel hoe je moet uploaden maar niet hoe je uit je 3d object mooie plaatjes maakt.

Bewerkt: door Extr3m3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.