Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_275098
Heeft er iemand Admiral.3DS voor me zodat ik mijn gebouwen kan scalen? Ik gebruik de player al maar ik moet nu een parkeerplaats texturen en dan moet ik het vergelijken.

Die heb ik wel voor je.;)

Succes ermee.

@Bandenplakker.

Je signature is te groot (Max 500×150 en 100KB)

Scale_Objects.zip

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Geplaatst:
comment_275477

Ehh je heb maar 1 ding nodig

Als je ales verwijderd wat je niet nodig heb (die bolletjes enzo) dat je aleen nog de body heb dan exporteer je hem als .3DS

En volgens mij issie gewoon goed in de zip nouja ...

GizmO

Geplaatst:
comment_277579

Ik zie dat er scripts zijn om je 3DS file te exporteren als een dff file zodat je het makkelijk in SA kan zetten, maar hoe zit dit met VC? Kan je dezelfde scripts gebruiken, of zijn er andere voor, of moet dit op een andere manier?

Geplaatst:
comment_277883
Ik zie dat er scripts zijn om je 3DS file te exporteren als een dff file zodat je het makkelijk in SA kan zetten, maar hoe zit dit met VC? Kan je dezelfde scripts gebruiken, of zijn er andere voor, of moet dit op een andere manier?

Volgens mij moet het zo (zie afbeelding)

-Afbeelding offline-

Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_278671
Mijn vraag: Wat zijn en hoe maak je ''splines''?

Greetz Wazuup :sigaar:

Als je kijkt in je create panel dan heb je

  • geometry =om 3d objecten mee te maken
  • shapes = om lijnen te tekenen(splines dus)

hopelijk heb ik je geholpen anders vraag maar raak :D .

Geplaatst:
comment_278780

Aha bedankt :klap:

Weet je misschien hier ook het antwoord op (ik weet dat ik het al eerder heb gevraagd maar toen kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord)

- Moet je .col in de gta3.img?

- Hoe kan je makkelijk draaien in 3dsmax? ik gebruik nu telkens arc rotation maar dat is best irritant.

- Moeten je textures van .bmp formaat zijn?

Alvast bedankt en Greetz Wazuup :tu:

Geplaatst:
comment_278785
- Moet je .col in de gta3.img? Ja

- Hoe kan je makkelijk draaien in 3dsmax? ik gebruik nu telkens arc rotation maar dat is best irritant.

Je kan ook draaien door eerst op je toetsenbord et pijltje naar boven te klikken en dan je rechter muis ingedrukt houden en je muis bewegen maar egt handiger vind ik dat niet.

- Moeten je textures van .bmp formaat zijn? ja, en ook een bepaal aantal pixels

* als je vc bdoelt dan meot je col in de map data\maps en een verwijzing daarheen via je gta_vc.dat

Bewerkt: door kaaspizza

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.