Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_214244

Marty je moet eerst een box over de x benden, dus een halve bocht, of hoewel 180 graden, daarna moet jee deze denk over de z benden, dan heb je die bocht, nu alleen nog goed oprit van de bocht deze maak je zo:

Eerst een box over de z benden, dan klik je op x, dan zie je dat het een boogje wordt, nu gewoon verder over de x benden, dan moet je door benden totdat je een soort halfpipe krijgt, nu ga je naar convert-> Editble Poly, dan moe je poly selecteren, en dan via "Backspace" verwijderen dan verwijder je je zo dat je een mooi oprit hebt, die "clone" je dan ff, en dan goed onder je bocht schuiven, en viola je hebt zon bocht

PS: Ik weet niet of het zo kan, maar het lijk mij zo

Geplaatst:
  • Auteur
comment_214412

Hier heb ik nog 2 vragen:

- Hoe krijg ik Vice City model in 3ds max 7, want ik heb een gebouw, maar bij sommige gebouwen zie je een soort van die aerco´s ofzo, zo kistje wat buiten hoog aan de muur hangt, waar een soort ventilator in zit, hoe krijg je die nou in 3ds max?

- Hoe maak je nou een trap met booleaan?

Bewerkt: door Big Bear

Geplaatst:
comment_214665

ik heb een porbleem met mn dff......

ik ben bezig met een huis nu heb het dak gemaakt maar dat flipt nog al

als ik een dff heb gemaakt wil ik een col bestand maken

dus ik open mn dff bestand maar dan zie ik dat er een stuk van het dak mist

de helft volgensmij... weet iemand hier een oplossing voor????

*edit*

probleem opgelost...

Bewerkt: door pietjuh1

Geplaatst:
  • Auteur
comment_215084

Hoe maak ik textures in 3ds scherper, 1tje ziet er nu heel wazig uit, en dat wil ik veranderen

En ik wil ramen hoe krijg ik die op de jusite plaats, en tje

Bewerkt: door Big Bear

Geplaatst:
comment_215554

Ik heb veel textures gebruikt nu en nu heb ik zeg maar geen 'bolletjes' meer over om me texture op te doen in de Texture Map:

screen1382cb.jpg

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik nog meer textures kan gebruiken dan de standaard hoeveelheid?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.