Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_524848

Ik kan je niet alle stoep textures geven, aleen een link naar een paar textures. Hij is gehost op [sA-Modding], door Blastov. Index met de textures:

● Container delen - 7

● Daken - 8

● Deuren - 35

● Garage deuren - 13

● Gebouwen - 39

● houten - 32

● kleuren - 27

● Metalen - 9

● Muren - 67

● Natuur - 211

● Overig - 44

● Ramen - 14

● Stenen - 33

● Tegels - 36

● Vaag - 98

● Wegen - 132

● Zwembad delen - 3

Er zal vast wel iets tussen zitten dat je kan gebruiken. de link kan je [hier] vinden. Binnenkort, als ik mijn nieuwe template van mijn site afheb, ga ik een Mega-Texture pack releasen. Daarin zitten 3863 textures. Van textures van GTA tot fotorealistische textures.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_525232

een bocht texure van een weg hebben we denk ik niet

die zijn er ook denk ik niet. :N

je maakt gewoon een weg, die texure je dan met je weg texture en dan maak je er een bocht van

met de bend functie. dus heb je een bocht :Y

kruispunt zit in dat pakket wat DaBeast je gaf maar er zijn niet zoveel kruispunt texture,s

dus je kan van dat pakket downloaden en anders zou ik het niet weten :N

Geplaatst:
comment_525576
een bocht texure van een weg hebben we denk ik niet

die zijn er ook denk ik niet. :N

je maakt gewoon een weg, die texure je dan met je weg texture en dan maak je er een bocht van

met de bend functie. dus heb je een bocht :Y

kruispunt zit in dat pakket wat DaBeast je gaf maar er zijn niet zoveel kruispunt texture,s

dus je kan van dat pakket downloaden en anders zou ik het niet weten :N

ja dat weet ik wel ,maar kan iemand objecten geven voor in 3ds ?

Geplaatst:
comment_525642

Mag ik vragen wat je van plan bent met de wegonderdelen?

Want als je niet in staat bent om zelf wegonderdelen te maken, ben je vast ook niet in staat om er iets mee te doen.

Ik denk dat je beter eerst ervaring kan gaan opbouwen zodat je de wegonderdelen zelf kunt maken.

Neem eens een kijkje in de Master Tutorial List.

Als je alleen maar om objecten gaat vragen leer je uiteindelijk niet zo heel veel.

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_525890
Mag ik vragen wat je van plan bent met de wegonderdelen?

Want als je niet in staat bent om zelf wegonderdelen te maken, ben je vast ook niet in staat om er iets mee te doen.

Ik denk dat je beter eerst ervaring kan gaan opbouwen zodat je de wegonderdelen zelf kunt maken.

Neem eens een kijkje in de Master Tutorial List.

Als je alleen maar om objecten gaat vragen leer je uiteindelijk niet zo heel veel.

dat kan ik wel alleen het was wat makkelijker :$

ik ben een klein beetje lui .

oja ik heb ook nog een probleem :

als ik een goede bocht maak moet ik er natuurlijk ook een stoep bij maken ,maar als ik dat doe is ie over de weg gebogen :

Geplaatst:
comment_525918

Lol, je moet er natuurlijk wel voor zorgen de weg en het stoeppad hetzelfde aantal segs hebben, anders krijg je idd bugs.

doe ik ook ,allebei 10 segs in de lengte

zijn de objecten dan wel aanelkaar ge- attached ?

Btw, normaal gesproken hoeft er geen probleem te zijn, je kan ook gewoon een plane maken van 4 * 10 segs, de middelste 20 poly´s extrude (-0,1), en dan heb je een mooie weg met stoeprand en stoep.

Geplaatst:
comment_525980

Ook een moderator kan eens een vraagje hebben... :$

Ik ben dus bezig een wagen aan het converteren. Als ik stukken detach en ik geef hem een texture of een kleur dan neemt het stuk waar hij het eerst aan verbonden was ook die texture of kleur aan... Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Want dit is namelijk een heel irritant probleem.

Geplaatst:
comment_526057

Matiscus, probeer het volgende:

- Selecteer alle poly's van het gedetachte stuk

- Scroll in het command pallet naar beneden naar het kopje ''polygon properties''

- Vul bij ''set ID'' een ander nummer in

matiscusae5.png

Zo moet het opgelost zijn ;)

Geplaatst:
comment_526084

Lol, je moet er natuurlijk wel voor zorgen de weg en het stoeppad hetzelfde aantal segs hebben, anders krijg je idd bugs.

doe ik ook ,allebei 10 segs in de lengte

zijn de objecten dan wel aanelkaar ge- attached ?

Btw, normaal gesproken hoeft er geen probleem te zijn, je kan ook gewoon een plane maken van 4 * 10 segs, de middelste 20 poly´s extrude (-0,1), en dan heb je een mooie weg met stoeprand en stoep.

nee , ik maak een plane (eiland) en dan leg ik de weg er gewoon op

Geplaatst:
comment_527981
Heb je de stoep wel aan de weg ge-attached?

Want je moet de objecten eerst samen hebben voordat je ze bend.

Anders krijg je fouten zoals de fout waar je nu mee te maken hebt.

Als je alles tegelijk selecteerd is er normaalgesproken geen sprake van fouten of bugs, tenzij het aantal segs niet overeenkomt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.