Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 121k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_597019

hallo,

ik had een probleem met de particle systeem: super spray

want ik had een tutorial gevolgd waarin je met de super spray, ballen kon laten vallen

op een plane. dat lukte allemaal wel want ze bleven er op liggen, maar helaas zakken ze er

tot de ballen hun midden in en rollen verder.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik er voor zorgen dat de ballen er gewoon opliggen en niet tot hun

middel?

Geplaatst:
comment_600155

Probeer anders eens naar je 3DS Max folder te gaan en hem te starten via de EXE in de folder. Mischien dat dat helpt, ik weet het niet. Als dat nog niet help, probeer dan eens de registery sleutel te verwijderen (Let wel op dat je niets verwijdert wat je niet moet verwijderen!). Dit doe je door naar 'Start>Uitvoeren' te gaan. Typ nu in dat venstertje 'regedit'. Nu zal er een registery editor openen. Ga dan naar 'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Autodesk' en verwijder het mapje 'Autodesk', door op het mapje te rechtsklikken en te drukken op verwijderen. Als dat nog niet helpt, heb ik voor je een link van 3DS Max 8.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_600524

het werkt niet. heb ze allerbij gedaant. ik heb zelfs nog een 3ds bestand die ik eerder al had daar dubbel op kliken. dit werkte ook niet.

ik weet niet meer wat te doen :S

en uwe link naar 3ds 8 werkte niet. je kwam hier bij 3ds 9 en die heb ik al en werkt dus niet meer.

heeft iemand nog een andere link ??

Geplaatst:
comment_602976

Ik heb laatst me computer opnieuw geïnstalleerd, 3ds max erop gezet enzo... Maar nu wou ik weer is wat gaan maken, maar het lukt me niet meer om lijnen op m'n object tevoorschijn te halen. Normaal doe je dat gewoon met F4, maar met F4 open ik een nieuw bestand. Kan iemand me helpen?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_610193

Vaag probleem, probeer is bij de grijze rand(die je dus normaal gesproken zou kunnen bewegen om te bepalen welke view je het grootst wil hebben) van die 'ene view' met je rechtermuisknop te klikken en daarna op 'Reset Lay-out' te drukken. :?

Geplaatst:
comment_610197
hoi, ik heb weer een probleem.

ik hem maar 1 view point. en als ik bij viewpoint convigure de layoud anders instel dan gebuurt er nix. kan iemand mij helpne ??

Je moet op de knop helemaal rechtsonderin 3ds max drukken:

knop.JPG

Dan zou hij weer vier viewports moeten geven.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Geplaatst:
comment_616981

ik heb wéér een vraag :

hoe laat ik voertuigen bewegen , zoals een vliegtuig .

alvast bedankt

(ik kon niet in het 3d max help topic posten omdat ik daar al heb gepost maar niemand reageert)

Geplaatst:
comment_617542

Je bedoelt neem ik aan dat je een animatie van een vliegtuig wilt maken in 3dsmax, en opslaan als filmpje? In dat geval plaats je het vliegtuig op de plek waar jij wilt dat je animatie begint. Nu druk je onderin op ''autokey'' wat wat dingetjes rood kleurt. De balk waarin staat 0/100 sleep je helemaal naar rechts. Nu verplaats je je vliegtuig naar de plek waar jij wilt dat je animatie stopt. Klik autokey uit en klik op de play knop. Nu speelt je animatie zich af. Het mooiste is als jij dan ergens een camera zo neerzet dat het lijkt alsof je vliegtuig voorbij vliegt. Verder kun je in deze tutorial zien hoe je je filmpjes opslaat en dergelijke.

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_619699

ik heb ook nog 2 vraagen (ik ben net begonnen)

1. in het begin krijg ik altijt 4 schermpjes (top,front,left,perspective)en ik wil alleen pespective hoe doe ik dat

2. als ik converto editebal polie d en ik klik op vertex dan kan ik maar 1 stipje aan klikken en geen 2 want dat gaar hij naar dat stipje dat ik als 2de wil hoe kan ik er 2 aan klikken?

thx alvast

Geplaatst:
comment_619808

1. Dit doe je door op je viewport te klikken, en dan op dat pijltje rechts onder klikken. Om terug te gaan klik je gewoon weer op dat pijltje.
    viewportmu2.jpg
  2. Door Ctrl(op je toetsenbord) in te houden terwijl je ze selecteerd.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.