Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1149283

hallo.

ik wil graag een animatie in een 'echt' filmpje zetten. zoals je ziet bij de intro van jorge zijn vilmpjes.

http://www.omdat-het-kan.nl/

ik heb hem al eens een pm gestuurd maar daar krijg ik geen reactie op. waarschijnlijk omdat hij hier nooit meer is. maar ik zou graag willen weten hoe dat moet of hoe het heet zodat ik er een tutorial bij kan zoeken.

bedankt :)

Geplaatst:
comment_1149298

Dan moet je op F10 (of gewoon rechtsboven naar render gaan) en dan moet je de time segment veranderen van welke frame tot welke frame. Dan onderaan ergens aanvinken save as, en dan opslaan als avi of wat dan ook. Dan renderen en kijken hoe ie geworden is! Ik zet bij een edit wel wat plaatjes :)

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
comment_1151366

Nee, wat jij bedoelt (en ik weet wat je bedoelt) weet ik helaas niet. Maar wat mij lijkt, is zoals Beagle zei, een filmpje renderen, maar dan met als achtergrond jou filmpje. Maar hoe het precies zou gaan zou ik niet weten. Misschien wat googlen op 3dsmax video editing?

Bewerkt: door Nickonly

Geplaatst:
comment_1153224

Het is vast niet de manier die jorge gebruikt, maar je kan hem ook maken met een greenscreen (0,255,0). Hoe het werkt: je maakt je model op een groene ondergrond, rendert hem en bewerkt hem daarna in bv Sony Vegas. Hiermee zit een functie die er voor zorgd dat het groene niet getoont word, en dat je dus als ondergrond je originele filmpje hebt.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_1163942

Waar kan je Kams Gmax scripts downloaden? De links van de tuts werken niet mee of ze zijn voor 3ds max.

-----------------------------

@Hieronder, thnx! :tu:

Bewerkt: door Bierbuikje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.