Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

politie

ik zou wel een klasse na het leger willen :D

  • Replies 53
  • Views 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

welke politie klassen wil jij terug zien in SA? 37 members have voted

  1. 1. welke politie klassen wil jij terug zien in SA?

    • de huidige van vice city en gta III
      15%
      8
    • de huidige behalve het leger met hun dodelijke tanks
      3%
      2
    • gloednieuwe klasse na het leger(verzin zelf een nieuwe)
      45%
      23
    • huidige systeem van vice city en gta III maar met betere wapens
      17%
      9
    • andere...
      17%
      9

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik vind het leger altijd maar overdreven :huh:

Ze moeten betere wapens hebben. Nu ga je niet zo snel dood. :(

  • Author

yah,als je 4 kogels schiet zijn zij dood maar als zij vier kogels schieten in jouw dan heb je nog 70 hp ofzo

ik wil gewoon een bazooka op de politie afschieten en dat de lichaamsdelen eraf vliegen RHUWHAHAHAHAHAHAHA :puh::D :rolleyes:

  • Author

wat heeft dat met het topic te maken :blink:

Ik vind dat ze het leger eruit moeten laten, en dat de FBI niet uit de auto springend 23 magazijnen op je leegschiet :huh:

Het moet realistischer, zodat SWAT bv. ook als een eenheid werkt, en niet zij aan zij gaat staan, of heen en weer rennen, en erop los knallen.

Ze moeten als team zo zijn, dat je ze met moeite te zien krijgt...

En, heb je ooit FBI-Agenten gezien, met z'n vieren in zo'n auto, helemaal volgeladen met magazijnen :huh:

Ik hoop iets van MIB teamen.

Met van die grote guns enzo :lol:

Postaldude

Ja, we gaan lekker kant van de monsters en straalgeweren op <_<

Nee, dat lijkt me nou écht niets

ik wil eigenlijk gewoon de politie van vice terug maar dan veel agressiever!!!!!

dat ze gewoon op je jagen!

zodat het spel spannend word! :D

ja, en ze moeten niet altijd gelijk weten waar je zit.

:angry: daarom want in vice als je bijvoorbeeld 3 sterren heb en de helicopter komt en je bent in die parkeergarage bij de haven dan weten ze je nog te vinden terwijl je dan in zo'n hoekje zit <_<

ik zou het leuk vinden als het leger ook met straaljagers kwamen en raketen lieten vallen!

huidige systeem van vice city en gta III maar met betere wapens leek mij het best..het moet een beetje moeilijker worden vind ik

Meer dan zes sterren hoeft van mij niet... Het leger is wel genoeg. Maar misschien dat je bij vier of vijf sterren ook snipers krijgt ofzo?

jaaa dat brengt meer actie in het spel!!!!

da ze je lekker sniperen van het dak ofzo!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.