Jump to content
Geplaatst:
comment_2476070

Begonnen met Gta V modden vanaf nul..
Gelukkig wat ouder dus meer ervaring :)


Changelog:
AI 
Scenario`s. = Meer scenario`s die afgespeeld worden

Popcycle = Meer voetgangers
Ambient audio = Meer audio tracks & je hoort het verderweg
Navmesh =  Combinatie van spawnen van voetgangers & Audio
Combat Behaviour =  Ze zijn een percentage beter in schieten en raken , en zullen vaker verschuilen

~Graphics~
3dmigito - vroeger gebruikt voor 3dvision om shaders aan te passen of uit te schakelen ivm 3d effecten
Deze tool gebruikt om shaders te hunten & op te slaan. Vervolgens de shader code in chat AI geplaatst :) ,
Vervolgens gevraagd: ok wat kan beter aan deze shader. vervolgens een nieuwe shader die external gelaad wordt door 3d Migito.

~Lods "Level of Detail"~
Een zondag besteed aan de belangrijkste Lods van de hele map te exporteren , importeren in 3dMax
Vervolgens Tessalation, Radiosity and Smoothing toegepast,, resultaat lod van 500KB , is nu 1,3MB

 

`Cutscenes`
Een shader aangepast die verantwoordelijk is voor Rimpels, aangepast met chat AI.

Damage:
Heb de Shader gevonden de verantwoordelijk is voor het damage model:
Resultaat shader weer in chat ai,, gevraagd voor meer effecten en betere damage.

Proloque:
Ben ook bezig geweest om letterlijk de proloque te "remasteren"
Aantal models met 3dmax aangepast & Textures met AI gedaan.

`Release`
Github link   https://github.com/Trenchware/Grand-Theft-Auto-202V "WIP"

 

Bewerkt: door EnergyCorse

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.