Begonnen met Gta V modden vanaf nul..
Gelukkig wat ouder dus meer ervaring
Changelog:
AI
Scenario`s. = Meer scenario`s die afgespeeld worden
Popcycle = Meer voetgangers
Ambient audio = Meer audio tracks & je hoort het verderweg
Navmesh = Combinatie van spawnen van voetgangers & Audio
Combat Behaviour = Ze zijn een percentage beter in schieten en raken , en zullen vaker verschuilen
~Graphics~
3dmigito - vroeger gebruikt voor 3dvision om shaders aan te passen of uit te schakelen ivm 3d effecten
Deze tool gebruikt om shaders te hunten & op te slaan. Vervolgens de shader code in chat AI geplaatst ,
Vervolgens gevraagd: ok wat kan beter aan deze shader. vervolgens een nieuwe shader die external gelaad wordt door 3d Migito.
~Lods "Level of Detail"~
Een zondag besteed aan de belangrijkste Lods van de hele map te exporteren , importeren in 3dMax
Vervolgens Tessalation, Radiosity and Smoothing toegepast,, resultaat lod van 500KB , is nu 1,3MB
`Cutscenes`
Een shader aangepast die verantwoordelijk is voor Rimpels, aangepast met chat AI.
Damage:
Heb de Shader gevonden de verantwoordelijk is voor het damage model:
Resultaat shader weer in chat ai,, gevraagd voor meer effecten en betere damage.
Proloque:
Ben ook bezig geweest om letterlijk de proloque te "remasteren"
Aantal models met 3dmax aangepast & Textures met AI gedaan.
Begonnen met Gta V modden vanaf nul..
Gelukkig wat ouder dus meer ervaring
Changelog:
AI
Scenario`s. = Meer scenario`s die afgespeeld worden
Popcycle = Meer voetgangers
,
Ambient audio = Meer audio tracks & je hoort het verderweg
Navmesh = Combinatie van spawnen van voetgangers & Audio
Combat Behaviour = Ze zijn een percentage beter in schieten en raken , en zullen vaker verschuilen
~Graphics~
3dmigito - vroeger gebruikt voor 3dvision om shaders aan te passen of uit te schakelen ivm 3d effecten
Deze tool gebruikt om shaders te hunten & op te slaan. Vervolgens de shader code in chat AI geplaatst
Vervolgens gevraagd: ok wat kan beter aan deze shader. vervolgens een nieuwe shader die external gelaad wordt door 3d Migito.
~Lods "Level of Detail"~
Een zondag besteed aan de belangrijkste Lods van de hele map te exporteren , importeren in 3dMax
Vervolgens Tessalation, Radiosity and Smoothing toegepast,, resultaat lod van 500KB , is nu 1,3MB
`Cutscenes`
Een shader aangepast die verantwoordelijk is voor Rimpels, aangepast met chat AI.
Damage:
Heb de Shader gevonden de verantwoordelijk is voor het damage model:
Resultaat shader weer in chat ai,, gevraagd voor meer effecten en betere damage.
Proloque:
Ben ook bezig geweest om letterlijk de proloque te "remasteren"
Aantal models met 3dmax aangepast & Textures met AI gedaan.
`Release`
Github link https://github.com/Trenchware/Grand-Theft-Auto-202V "WIP"
Bewerkt: door EnergyCorse