Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

GTA6 memes topic!

Geplaatst:

De grootste GTA6 meme verzameling kunnen we nu maken door alle Grand Theft Auto VI videos en screenshots. Deel hier je flauwste afbeeldingen en help dit het meest flauwe GTA6 topic op het internet maken.

Laat ik aftrappen met een stereotype van Florida. Rockstar zet een goede persiflage van Florida en dat laat een van de nieuwste screenshots ook goed zien.

Gezien het altijd zo lekker warm weer (heet!) is in Florida wonen er in het echt ook veel bejaarden. Dus ja wat zul je zien. Er zit een scootmobiel in het spel.  Mijn eerste in elkaar geflansde meme van 'Grand Theft Scootmobiel'. 🤣

Heb je ook een GTA6 meme gemaakt of gezien? Deel het vooral!

gtagamesnl-scootmobiel.png

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 19.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik kom op fora en Reddit aardig wat fans tegen die neerbuigend doen tegen anderen die de digitale Standard of Ultimate Edition van VI hebben gepreorderd, terwijl R* tot op heden nog geen fysieke disc-versie heeft aangekondigd. Deze meme gaat daarover:

e40gzct86e9h1.png

Geplaatst:
  • Auteur

Amerika meest 'betrouwbare' nieuwsbron The Onion waarschuwt dat GTA VI slecht is voor jongeren.

Ouders worden gewaarschuwd dat GTA6 slechte consequenties heeft en tieners het idee geeft dat het een goed idee is om in Florida te wonen 🤣

upbhMbyaQoZUXVE9FCArt1u1vRsZPnwGiuFbGFHe

Geplaatst:
6 uur geleden, Joriz zei:

Heb een foto bemachtigd van de fysieke editie van GTA6. Duidelijk is te zien dat er geen schijfje bij zit en wel een download code 🤪

GTA6 fysieke versie.webp

Een zeldzame soort plastic voor de die-hard verzamelaars dus 🤪

(Niet ik, die de QR-code scande en aangenaam verrast werd... 🤣)

Het feit dat je geen disc krijgt bij GTA VI, is duidelijk voer voor alle mememakers:

6a3e3976d5105.webp
Bron: https://www.memedroid.com/memes/detail/4705647/fake-box

aD2yZyO_700bwp.webp

Bron: https://9gag.com/gag/aD2yZyO

Geplaatst:
  • Auteur

Dit is echt. Zelf heb ik nu ook een PS5 Pro nu zonder disk drive. Kwam er achter dat je (bijna) alle PS4 spelletjes gewoon opnieuw gratis kan downloaden op de PS5. Dus dan heb je helemaal geen disk drive nodig ..... 🤪🔨

r/GTA6 - R* logic be like

Geplaatst:

Eigenlijk best crazy hoe velen van ons al een pre-order hebben geplaatst (ik ook) op basis van ons enthousiasme én flashy, zorgvuldig geregisseerde marketingbeelden, terwijl we de eerste echte gameplaybeelden nog altijd moeten zien 😬.

Geplaatst:

Sentasi postte hem al eerder, maar kwam hem inmiddels ook in het Nederlands tegen. Begin hem al maar te printen 😇

736020152_1002646039038818_8436899746139257404_n.jpg

Bewerkt: door TheGuardian

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.