Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA6 memes topic!

De grootste GTA6 meme verzameling kunnen we nu maken door alle Grand Theft Auto VI videos en screenshots. Deel hier je flauwste afbeeldingen en help dit het meest flauwe GTA6 topic op het internet maken.

Laat ik aftrappen met een stereotype van Florida. Rockstar zet een goede persiflage van Florida en dat laat een van de nieuwste screenshots ook goed zien.

Gezien het altijd zo lekker warm weer (heet!) is in Florida wonen er in het echt ook veel bejaarden. Dus ja wat zul je zien. Er zit een scootmobiel in het spel.  Mijn eerste in elkaar geflansde meme van 'Grand Theft Scootmobiel'. 🤣

Heb je ook een GTA6 meme gemaakt of gezien? Deel het vooral!

gtagamesnl-scootmobiel.png

• Replies 88
  • Views 20k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

• Author

Zo lang hoeven we niet te wachten. GTA6 is gelekt! Iemand heeft een exemplaar al in de winkel zien liggen. Hier het 100% bewijs dat Grand Theft Auto V Six 6 al verkrijgbaar is 🤣

r/gaming - GTA SIX IS OUT. In Brazil for Playstation 2

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 8-5-2025 om 21:11, Joriz zei:

De grootste GTA6 meme verzameling kunnen we nu maken door alle Grand Theft Auto VI videos en screenshots. Deel hier je flauwste afbeeldingen en help dit het meest flauwe GTA6 topic op het internet maken.

Laat ik aftrappen met een stereotype van Florida. Rockstar zet een goede persiflage van Florida en dat laat een van de nieuwste screenshots ook goed zien.

Gezien het altijd zo lekker warm weer (heet!) is in Florida wonen er in het echt ook veel bejaarden. Dus ja wat zul je zien. Er zit een scootmobiel in het spel.  Mijn eerste in elkaar geflansde meme van 'Grand Theft Scootmobiel'. 🤣

Heb je ook een GTA6 meme gemaakt of gezien? Deel het vooral!

gtagamesnl-scootmobiel.png

Haha, Grand Theft Scootmobiel is goud! Ik zit nu al te wachten op een missie waarbij je de politie moet afschudden met een topsnelheid van 5 km/u terwijl je tussen de terrastafeltjes door manoeuvreert. Rockstar zijn echt meesters in detail, dus als er straks files staan van niet alleen supercars maar ook bejaarden op scootmobiels bij de supermarkt, dan is dat echt 10/10 voor het realisme. Ik hoop trouwens wel op flinke tuning opties voor die dingen: neonverlichting en lachgas op je elektrische stoel!

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

image.png

Klein beetje context; Dit zijn karakters uit een anime genaamd Frieren. Rechter karakter is een Elf en leeft al 1000+ jaar. Links is haar apprentice.

Edited by .Sharingan

Haha hoe iedereen zichzelf ook gek maakte dat twee weken geleden de pre-orders er opeens zouden zijn. Echt elk nieuwtje wordt gigantisch gemaakt.

• 3 weeks later...
  • Author

Zoek de verschillen. Kon het niet laten er een meme van te maken 🤣

Wel echt mooi om te zien dat de GTA6 cover een ode is naar z'n voorgangers. De heli staat weer links bovenaan en een motor rechts bovenaan. Rockstar kiest dus voor een voorspelbaar design. Maar denk dat dit ook beter scoort dan een onherkenbaar gewaagd ontwerp voor de cover.

gta6 the same meme.webp

Op 18-6-2026 om 23:05, Sentasi zei:

Ik dacht eerst dat het parodie was, toen ik het zojuist tegen kwam met scrollen op Facebook. Maar nee, het is een serieuze post.. 7

IMG_4308.jpeg

Wanneer de realiteit de absurditeit heeft ingehaald he. Ja bizar en president onwaardig.