Jump to content

Moet GTA V uitgebracht worden zonder Online functie in het begin? 2 leden hebben gestemd

1. 1. Moet GTA V uitgebracht worden zonder Online functie in het begin?

• Ja
      2
    • Nee
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2478295

Eens. Is wel inderdaad mooi als ze even wachten met online. Zodat je gefaseerd in het spel kan storten.

Van mij mag er wel iets tijd tussen zitten zodat je eerst het spel en de wereld kan verkennen. In Online zie je toch te veel van de wereld en verdwijnt een beetje de magie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2478298

Van mij mogen ze ook rustig even een maandje wachten. Inderdaad net zoals je zegt @Joriz , eerst lekker gefaseerd de wereld en het spel leren kennen. Zal me ook niks verbazen als de servers het in het begin niet aankunnen, en je alsnog niet of lastig online zal kunnen spelen.

Geplaatst:
comment_2478325

Tja... ik zal het toch pas tijdens de PC versie spelen... maar zelfs bij die versie zal het toch allemaal nog even goed getest moeten worden denk ik.

@PrioX Ja, aan die FOMO had ik inderdaad geen eens gedacht inderdaad. Want ik denk dan ook dat veel van mijn vrienden dat dan ook meteen gaan spelen en dat je dan uiteindelijk snel singleplayer overslaat idd...

Bewerkt: door -COMMANDO-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.