Jump to content

Moet GTA V uitgebracht worden zonder Online functie in het begin? 7 leden hebben gestemd

1. 1. Moet GTA V uitgebracht worden zonder Online functie in het begin?

• Ja
      7
    • Nee
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2478325

Tja... ik zal het toch pas tijdens de PC versie spelen... maar zelfs bij die versie zal het toch allemaal nog even goed getest moeten worden denk ik.

@PrioX Ja, aan die FOMO had ik inderdaad geen eens gedacht inderdaad. Want ik denk dan ook dat veel van mijn vrienden dat dan ook meteen gaan spelen en dat je dan uiteindelijk snel singleplayer overslaat idd...

Bewerkt: door -COMMANDO-

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2478592

Eens, sterker nog, online mag van mij weg blijven. Ik wacht nog steeds op de toegezegde singleplayer DLC van GTA V. Heb zo’n vermoeden dat die niet meer gaat komen. 😅 Hoop dat ze SP iets meer aandacht gaan geven bij GTA VI, maar dat zal wel niet want levert niet genoeg op.

Geplaatst:
comment_2478603

Er is een tijd geleden een datamine geweest waarin de titels van de SP DLC's in stonden. Deze DLC's zijn (obviously) geschrapt en de content is in GTA:O verwerkt.. Daar verdienen ze immers geld aan..

Hebberige honden zijn t eigenlijk.

Geplaatst:
comment_2478626

Shawn Fonteno heeft meermaals geteast dat ze bezig waren met SP DLC (in 2014 al) maar die DLC is er idd nooit gekomen en in GTA:O verwerkt. Ze zagen het bij R* kennelijk niet aankomen dat GTA:O zo'n succes zou worden. Maar GTA:O liet me naast met vrienden spelen idd erg koud en ik had liever meer stuff voor single player gezien. Naja, misschien met GTA 6.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.