Jump to content
Geplaatst:
comment_2478515

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat jullie willen dat het wanted level werkt. Moet het leger weer de straten op bij 6 sterren, zijn er bepaalde wensen om de sterren kwijt te raken?

Ik ben altijd een fan geweest van het wanted level in GTA IV. Daar was het kwijtraken en vechten tegen de politie niet te moeilijk of te makkelijk. Hoop eigenlijk ook een feature te zien uit GTA Chinatown Wars: het kunnen afschudden van achtervolgende politieauto's door ze van de weg te rammen, en dat je wanted level dan ook daadwerkelijk daalt.

Ik zag van de week de onderstaande video. Met heel wat mods hebben ze het wanted systeem van GTA V uitgebreid. Wel leuk om te zien. :)

Vanaf 4:40 minuten gaat het een aantal minuten over de politie.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2478521

De opzet van de verschillende agencys zoals je in de video ziet lijkt me wel heel vet om te zien in VI. Sowieso elke county z'n eigen variant van politie. FIB en IAA zie ik ook graag terugkeren. Hopelijk qua story iets minder aanwezig als V.

In de leaks van 2022 is te zien dat law enforcement kan weten in wat voor soort voertuig je rijdt. Dus ik hoop dat je in sommige/elke missie's/heists een tweede getaway auto kan stashen om zo de politie te omzeilen.

Verder zie ik graag het realisme van IV terug maar dan een stuk uitgebreider. Politie agenten die collega's die gewond zijn wegslepen etc

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.