Geplaatst: 7 september7 sep comment_2480080 Een grote map met weinig inhoud. GTA 5 was een aardig grote map. Maar het grootste deel boven de Vinewood Hills waren grasvelden of bergen. Te veel collectibles zonder echte beloningen.Geen singleplayer updates
Geplaatst: 8 september8 sep comment_2480097 Eens met zonder echte beloningen. Side missies moeten weer beloningen opleveren. Ook met het eerste punt. Wel hoopvol daarover vanwege meerdere steden en gebieden. Ipv alleen echt kleine dorpjes. Waar moet R* verder voor oppassen in mijn optiek:Saaie zij-content. Maak zij-missies echt leuk, met bijvoorbeeld bijzondere gameplay. Of geef een reden om het te spelen, maak het een ervaring. Met een submarine de hele zee langs om wrakstukken te vinden was een voorbeeld van hoe het niet moet.Dialoog wegstoppen in nutteloze activiteiten met vrienden: In GTA V speelt het friends activity systeem niet een hele grote rol. Maar er zit wel heel veel dialoog in die conversations met samen in de auto zitten. Je kan zeggen die gesprekken zijn de content, maar je komt dan bijna niet aan het spel toe. Dus die gesprekken/dialogen moeten makkelijker of anderzijds worden vrijgespeeld ipv weggestopt achter activities.
Geplaatst: 9 september9 sep comment_2480124 Na de release de focus te veel leggen op onlineZaken achter een paywall of abonnement stoppenOnmogelijke online trophies/achievementsTeveel focussen op Vice City zelf, buiten de stad moet ook genoeg te down zijnEeuwige durende en herhalende side missions, al dan niet in een ander jasjeOntroerend goed kopen waar je vervolgens geen zak mee kanVoertuigbesturing. V was absoluut verschrikkelijk. IV was topZelfde voor schademodel voor voertuigen, V sloeg volledig de plank mis hierTe korte storyline...
Een grote map met weinig inhoud. GTA 5 was een aardig grote map. Maar het grootste deel boven de Vinewood Hills waren grasvelden of bergen.
Te veel collectibles zonder echte beloningen.
Geen singleplayer updates