Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Bouwterein

Geplaatst:

Ik weet niet of jullie er al aan gedacht hadden, maar ik vraag me af wat er in lcs op het bouwterein van staunton isl. is .

Heeben jullie al enig idee ?

Featured Replies

Geplaatst:

LCS speelt zich ongeveer 2 jaar af voor GTA III, dus het gebouw is sowieso nog niet af. Verder zou ik het ook niet weten.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik hoop zelf dat er een nieuw gebouw staat ( die in gta 3 blijkbaar is afgebroken )

Geplaatst:

Er kan ook niks staan omdat het spel eerder is dan gta 3

Geplaatst:
  • Auteur

Mischien staat er wel een heel oud gebouw rijp voor de sloop

Geplaatst:

dan moet het wel aan het einde afgebroken worden anders dan moet het gebouw al klaar zijn in 3

Geplaatst:

Als je in GTA3 kijkt zie je hier inderdaad nog de randen staan van een oud gebouw (buurt). Waarschijnlijk was dit een achterbuurt in Liberty City die dus in GTA3 werd vervangen door een nieuwe zakelijk district.

Ik neem aan dat we in GTA LCS gaan zien wat voor buurt het is.

Ik neem aan dat het wel redelijk belangrijk is voor de storyline.

Geplaatst:

Mischien moet je als missie het gebouw wel afbreken ( zoals in vice city met de kleine vliegtuigjes )

Geplaatst:

Ik heb even op internet gezocht en kwam dit tegen:

LCS:

noconstrsite8is.jpg

GTA III:

constrsite8mq.jpg

Geplaatst:

de meneer staat ervoor dus je kunt het niet zien maar voor de rset is het wel hetzelfde

Geplaatst:
de meneer staat ervoor dus je kunt het niet zien maar voor de rset is het wel hetzelfde

Let ook even op de gebouwen die je onder zijn arm kunt zien, die zie je niet in GTA III.

Geplaatst:

dus R* heeft het anders gemaakt of die gebouwen zijn ook afgebroken maar dat moet dan wel echt toeval zijn

Geplaatst:

ammunation1.jpg

Er is inderdaad duidelijk te zien dat er lage gebouwen staan. Ook zie je dat het meerdere huizen blokken zijn.

Ik neem aan dat deze gebouwen op typische New York flats lijken (zo'n ding waar die mensen van Friends in zitten)

Geplaatst:

dat zou me wel vet lijken als dat bouwterrein nu een sloppewijk wordt, op dat bouweterrein in GTA III viel er bijna niks te doen, alleen een paar missies. :duh:

Geplaatst:

kan dat die huisen niet zijn van achter die bouwterein waar ook de metro station is???

Geplaatst:

ja idd GTA 3 was wreed saai die missies vooral ook die met bouwterrein vond er helemaal niks aan hopelijk is LCS een groter succes..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.