Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_225738

Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.

Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_225740
Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.

Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!

Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7...

[EDIT]

dan krijg ik nog zoiets:

eilandwegen36bt.jpg

Hoe kan dit?

Bewerkt: door Wiepie

Geplaatst:
comment_225846

Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen ;)

--

Edit by Wauzie

Hoe wil je een gedraaide box/plane nou goed getextuurd krijgen, dat moet je mij eens vertellen :{ . Dat is helaas niet mogelijk, alleen volgens de manier die bradley noemde.

Bewerkt: door Wauzie

Geplaatst:
  • Auteur
comment_226037
Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen ;)

En moet ik hem dan dan ook nog uwv mappen, zo ja moet ik dan voor Face, of Box of... kiezen?

Bewerkt: door Wiepie

Geplaatst:
comment_226240

wow dan zal ik is leren lezen

Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.
TEXTUUR HEM.

Ga naar de modifier lijst en kies daar bend.

Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt.

het was 3x eerder gezegt :schater:

Geplaatst:
comment_226243
wow dan zal ik is leren lezen
Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.
TEXTUUR HEM.

Ga naar de modifier lijst en kies daar bend.

Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt.

het was 3x eerder gezegt :schater:

Neem het hem niet kwalijk, hij komt van een andere planeet :engel:.

Oke alle gekheid op een stokje, inderdaad wel een beetje dom.

Ik zal wat qouten waaruit blijkt dat je het eerste antwoord begrepen had:

Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.

Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!

Dat was het eerste antwoord op jou vraag, jij reageerde er zo op:

Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7...

Daaruit bleek dat je het begreep, maar doe je het nog fout :?!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.