Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_225738

Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.

Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_225740
Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.

Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!

Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7...

[EDIT]

dan krijg ik nog zoiets:

eilandwegen36bt.jpg

Hoe kan dit?

Bewerkt: door Wiepie

Geplaatst:
comment_225846

Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen ;)

--

Edit by Wauzie

Hoe wil je een gedraaide box/plane nou goed getextuurd krijgen, dat moet je mij eens vertellen :{ . Dat is helaas niet mogelijk, alleen volgens de manier die bradley noemde.

Bewerkt: door Wauzie

Geplaatst:
  • Auteur
comment_226037
Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen ;)

En moet ik hem dan dan ook nog uwv mappen, zo ja moet ik dan voor Face, of Box of... kiezen?

Bewerkt: door Wiepie

Geplaatst:
comment_226240

wow dan zal ik is leren lezen

Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.
TEXTUUR HEM.

Ga naar de modifier lijst en kies daar bend.

Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt.

het was 3x eerder gezegt :schater:

Geplaatst:
comment_226243
wow dan zal ik is leren lezen
Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.
TEXTUUR HEM.

Ga naar de modifier lijst en kies daar bend.

Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt.

het was 3x eerder gezegt :schater:

Neem het hem niet kwalijk, hij komt van een andere planeet :engel:.

Oke alle gekheid op een stokje, inderdaad wel een beetje dom.

Ik zal wat qouten waaruit blijkt dat je het eerste antwoord begrepen had:

Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.

Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!

Dat was het eerste antwoord op jou vraag, jij reageerde er zo op:

Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7...

Daaruit bleek dat je het begreep, maar doe je het nog fout :?!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.