Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_225733 Weet iemand hoe je de textuur mooi in een bocht kan krijgen? Bij voorbaat dank, Wiepie.
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_225738 Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen. Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!
Geplaatst: 17 september 200519 jaren Auteur comment_225740 Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken! Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7... [EDIT] dan krijg ik nog zoiets: Hoe kan dit? Bewerkt: 17 september 200519 jaren door Wiepie
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_225785 maak een plane van 10 poly's in de lengte, en 2 in de breedte. TEXTUUR HEM. Ga naar de modifier lijst en kies daar bend. Link *Y* aan, en typ dan 90 in het eerste vakje.
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_225846 Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen -- Edit by Wauzie Hoe wil je een gedraaide box/plane nou goed getextuurd krijgen, dat moet je mij eens vertellen . Dat is helaas niet mogelijk, alleen volgens de manier die bradley noemde. Bewerkt: 17 september 200519 jaren door Wauzie
Geplaatst: 17 september 200519 jaren Auteur comment_226037 Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen En moet ik hem dan dan ook nog uwv mappen, zo ja moet ik dan voor Face, of Box of... kiezen? Bewerkt: 17 september 200519 jaren door Wiepie
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_226061 Dat moet jezelf uizoeken, dat weet ik nie zo, je kan ok de rotate gebruiken, zit ook bij de UWV functies
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_226081 Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt.
Geplaatst: 17 september 200519 jaren Auteur comment_226115 Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt. Ik weet niet wat ik fout doe, maar dan krijg ik er nog zoiets uit:
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_226123 je hebt hem niet getextueerd voordat je bend gebruikt hebt anders weet ik het ook niet Bewerkt: 17 september 200519 jaren door burpicane
Geplaatst: 18 september 200519 jaren Auteur comment_226202 je hebt hem niet getextueerd voordat je bend gebruikt hebt anders weet ik het ook niet Ja dat was het bedankt voor de hulp!
Geplaatst: 18 september 200519 jaren comment_226240 wow dan zal ik is leren lezen Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen. TEXTUUR HEM.Ga naar de modifier lijst en kies daar bend. Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt. het was 3x eerder gezegt
Geplaatst: 18 september 200519 jaren comment_226243 wow dan zal ik is leren lezen Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen. TEXTUUR HEM.Ga naar de modifier lijst en kies daar bend. Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt. het was 3x eerder gezegt Neem het hem niet kwalijk, hij komt van een andere planeet . Oke alle gekheid op een stokje, inderdaad wel een beetje dom. Ik zal wat qouten waaruit blijkt dat je het eerste antwoord begrepen had: Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken! Dat was het eerste antwoord op jou vraag, jij reageerde er zo op: Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7... Daaruit bleek dat je het begreep, maar doe je het nog fout !
Geplaatst: 20 september 200519 jaren Auteur comment_227491 Ik had al eerder het benden uitgezet maar toen deed ie et nog niet, want mijn plane was niet 10×2 en daarna was ik het vergeten
Weet iemand hoe je de textuur mooi in een bocht kan krijgen?
Bij voorbaat dank,
Wiepie.