September 20, 200520 yr Op het internet heb ik een filmpje gezien die de PSP belachelijk loopt te maken, ik vind het best wel een lollig filmpje, maar wat vinden jullie?? Link: Klik
September 21, 200520 yr Ik zou wel willen kijken ICK maar het filmpje doet niet bij mij :'( Edited September 21, 200520 yr by Bassie_94
October 15, 200520 yr wrom ben jij aan het topic bumben??? dit is de 2e al laat oude topics lekker rusten.
October 17, 200520 yr HHAHA grappig die gast heeft het zeker in 1 of ander arabish land gekocht gaat ook gebeuren met de nintendo ds
October 26, 200520 yr Haha. Lekker nep. Kom je aan met je POP. Lijkt het net alsof je een gloednieuwe PSP hebt. Nee het is een Pop met **** Geluid.
October 26, 200520 yr Zeer grappig!!Maar waar POP voor staat weet ik niet.helaas. p=playstation o=ordinary p=? denk ik.
April 22, 200620 yr Op het internet heb ik een filmpje gezien die de PSP belachelijk loopt te maken, ik vind het best wel een lollig filmpje, maar wat vinden jullie??Link: Klik Ik moet dat clipje niet zien,dat is niet grappig hoor .
April 22, 200620 yr Op het internet heb ik een filmpje gezien die de PSP belachelijk loopt te maken, ik vind het best wel een lollig filmpje, maar wat vinden jullie?? Link: Klik Ik moet dat clipje niet zien,dat is niet grappig hoor . Dit is een enorme bump, Graag niet meer oude topics bumpen. Jezus stel je niet zo aan. Heb eens wat gevoel voor humor.
Op het internet heb ik een filmpje gezien die de PSP belachelijk loopt te maken, ik vind het best wel een lollig filmpje, maar wat vinden jullie??
Link: Klik