Jump to content
Geplaatst:
comment_227655

Hoi iedereen

Gisteren,gewone dag,maakte me klaar voor school,en zat aan san andreas te denken.....Toen dacht ik aan het liedje " al my exes live in texas"

maar dan op het einde van dat liedje zegt de omroepster van k-rose: "all his exes live in texas,and all my exes are 6 feet under the ground"niet veel speciaal maar mischien is het wel de omroepster van K-rose die de lijken heeft gedumpt in de woestijn...

Greetz gtagangster

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_227670

Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen.

Geplaatst:
comment_227677
Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen.

Ik heb GTA SA ook op de pc gekocht maar ik heb die introduction DVD niet hoor :N ON-Topic: Zeer goed gevonden maar zoals Giorgo al zei zijn het 2 MANNEN ,maar ik vind dat het goed gevonden is hoor ;)

Geplaatst:
comment_227698

misschien is die omroepster een probleempje met die "vermoordde lijken" en dan die 2mannen van filmpje ze moeten vermoorden van omroepster dat kan ook he

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_233790

dit is toch geen topicbumpen he?

maar je als je goed kijkt dan zie je volgens mij daarna bij salverteleone 1 van jongens die de lijkzakken hebben gedumpt dus mischien heeft salverteleone ook iets mee te maken.

Geplaatst:
comment_233794
geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien :Y

Dat filmpje is alleen te krijgen als je de OST koopt van San Andreas (1-CD versie).

En binnenkort ook bij een Special Edition van San Andreas. Dat filmpje is niet (legaal) op het net te verkrijgen... ;)

Bewerkt: door Gunslinger

Geplaatst:
comment_235517

instruction dvd?!?! niet gekregen volgens mij

Geplaatst:
comment_235524
1cd versie voor op de PC?

want die heb ik maar heb geen bonus materiaal :S

Nee, ik heb het over de OST (Official Soundtrack). Dat is een CD met liedjes erop van San Andreas.

Je hebt de box-versie. Die bestaat uit heel veel CD's (1 per radiozender).

Je hebt ook de 2-CD versie. Daar staat een mix van alle zenders op. En bij die versie krijg je die film The Introduction. ;)

Niet bij het spel voor de PC. Er is ook geen CD versie van SA voor de PC, alleen maar een DVD versie.

edit: Mijn excuses, het is een 2-CD OST, niet 1-CD. ali_r is slimmer. :puh:

Bewerkt: door Gunslinger

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.