Jump to content
Geplaatst:
comment_227655

Hoi iedereen

Gisteren,gewone dag,maakte me klaar voor school,en zat aan san andreas te denken.....Toen dacht ik aan het liedje " al my exes live in texas"

maar dan op het einde van dat liedje zegt de omroepster van k-rose: "all his exes live in texas,and all my exes are 6 feet under the ground"niet veel speciaal maar mischien is het wel de omroepster van K-rose die de lijken heeft gedumpt in de woestijn...

Greetz gtagangster

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_237259

Ik heb geen DVD erbij gekregen.

En ik heb nergens in de Freerecordshop (Waar ik hem heb gekocht) de dubbelcd gezien...

Bewerkt: door BoMBeRMeN

Geplaatst:
comment_237899

Big smoke bedoelde dat die introduction movie bij de cd zat van san andreas met de soundtracks van het spel, dus niet bij het spel zelf op de pc.

*edit* sorry, enkele reacties vergeten lezen. Antwoord was kennelijk alweer duidelijk :D

Bewerkt: door Dizzee

Geplaatst:
comment_237910
Waar kan je die Introduction krijgen en hoe duur is tie?

je kan hem enkel verkrijgen als je hem op de pc koopt (san andreas)

Dit gaat wel erg offtopic, maar ik wil het nog 1 keer duidelijk zeggen:

Je krijgt de DVD The Introduction bij:

*GTA SA Special Edition voor de PC.

*GTA SA OST 2-CD versie.

Bij de PS2, XBOX, normale PC versie, en de grote OST krijg je The Introduction niet.

• 1 maand later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_409561

geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien :Y

Hier is de link van het filmpje van Google Video. Echt het bekijken waard!

The Introduction :engel:

Uhm...Je bumpt een topic waar ong. ½Jaar niet gepost is. Ik denk niet dat hij het nog steeds zal zoeken :N .

Kijk anders de forum regels nog maar is door ;)

Edit: En het is al de 2e keer dat je het doet.. :(

Bewerkt: door Kraay

Geplaatst:
comment_411178

Ik heb dat intro-filmpje ook gezien en daar zie je toch echt dat die twee mannen 1 lijk, zonder lijkzak dumpen. Volgens mij is de echte dader geen echt personage of iemand anders die in het spel voorkomt, maar is dit gewoon weer een grap van R*.

Geplaatst:
comment_411743
Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen.

Vreemd, bij mij zat die Introduction DVD er niet bij, maar ik heb SA (pc) dan ook maar in februari 2006 gekocht.

Geplaatst:
comment_411749

Bij mij zat hij er ook niet bij, en heb hem vanaf de EU-Release thuis liggen. Volgens mij krijg je hem wel bij the OST, dat stond tenminste op de R* website, maar er stond ook niet dat ze bij alle zitten.

The Introducion kan je hier kijken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.