Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 191.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_485151

Rough shape ziet er netjes uit DaBeast, vorm van een auto is er goed in te zien al :).

Het wachten is op een detailled versie ervan :D.

Geplaatst:
comment_485166

Thanks voor de reacties.

@Gybrus:Resultaat na een MS-Smooth:

roughshapefinalfrontmssmoothyz8.jpg

Ik vind hem nu niet echt meer op een Yugo 45 lijken.. :{ .

Edit:

Resultaat na een gewone smooth:

roughshapefinalfrontsmootheh7.jpg

Dat is al beter, toch? :puh:

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_485279
Thanks voor de reacties.

@Gybrus:Resultaat na een MS-Smooth:

roughshapefinalfrontmssmoothyz8.jpg

Ik vind hem nu niet echt meer op een Yugo 45 lijken.. :{ .

Edit:

Resultaat na een gewone smooth:

roughshapefinalfrontsmootheh7.jpg

Dat is al beter, toch? :puh:

Greetz :sigaar:

Probeer met smooth je interation of 2 of 3 te zetten dan word hij mooier smooth, probeer niet hoger want dan crashed max (spreek uit ervaring).

Verder ziet hij er erg goed uit. Keep it up.

Geplaatst:
comment_485280

Mooi getextuurd Jorge!!! :*D

ziet er netjes uit,

en dat straat die je ga maken vind ik eigenlijk wel een leuk idee,

word denk ik nog een heleboel werk :)

ik kan nu niet meer verder gaan met me stukje land want ik zit bij me tante te logeren en ja

zij heb natuurlijk geen 3ds max

ik was gister bezig met een bioscoop gebasseerd op de bioscoop die in Schagen word gebouwd :)

daar woon ik vlakbij.

over een paar weken komen de screens als het af is ik zie nog wel voorlopig heb ik geen tijd :-(

Geplaatst:
comment_485283

Ik heb pas ook een film gezien (over the hedge) en dat was (had ik volgens mij gelezen) met 3ds max gemaakt.

Zag er iig heel vet uit.

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Geplaatst:
comment_485445

die film heb ik ook gesien. maar als ze dat met 3ds heben gemaakt. heben ze dan ook al die animaties in 3ds gedaan ??

ik heb nogsteedt besig voor mijn tc en ik heb nu een modument gemaakt. wie het is weet ik niet wrm die er staat weet ik ook niet. maar er staat ergens in weet ik veel welk land een wit stanbeelt van iemand en daar heb ik het uit afgelijd. het popetje heb ik niet self gemaakt. maar de textures op het popetje wel :)

modumentam5.png

modument2ut2.png

EDIT

ff een dudelijk platje van de man

manetjelv1.th.png

die man die er op staat is 2,5 x zo groot als de player

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_485804

@ Dabeast,

Meestal worden die zwarte schaduwen veroorzaakt, als een vertex over een vertex gaat, je hebt dus een plane, met 3 bij 3 segments:

uitleg1cv5.jpg

uitleg2br1.jpg

De auto gaat naar mijn idee wel, alleen is de vorm nog niet echt perfect, het ziet er nog allemaal nog niet als een auto uit. Ik neem aan dat daar aangewerkt word, en dat dit je eerste echte auto is, omdat je Dragster meer Box-Modelling is. In iedergeval ziet het er nog niet echt perfect uit, maar ook weer niet slecht. Veel suc6 ermee

Zelf heb ik ook wat aan iets gewerkt. Het moet een Mortier voorstellen, gebaseerd op een plaatje, hij is bijan af op de scene na. Bij de scene moetje denken, aan wat omgevind, wat ammo, en natuurlijk zandzakken, character niet, want daar ben ik nog niet goed in :puh:

Anyway hier is die:

tallernmortarlz9.jpg

:cya:

EDIT: Screen vergeten -.-

Bewerkt: door Big-Bear

Geplaatst:
comment_485819

Damn BB, jouw models zijn echt super netjes :bier:.

Gaat lekker zo ;).

@Dabeast, als de vertex zo vaag ligt als BB zei, kan je een vertex selecteren en dan kies je collapse (als ik het goed heb).

[edit]Verdomme, ik word geowned daar mijn Brazil sad.gif

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_485820
Damn BB, jouw models zijn echt super netjes :bier:.

Gaat lekker zo ;).

@Dabeast, als de vertex zo vaag ligt als BB zei, kan je een vertex selecteren en dan kies je collapse (als ik het goed heb).

Veel Tutorials doornemen he :puh: Binnenkort aan Character Modellen beginnen :clown:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.