Jump to content
Geplaatst:
comment_234810

Wat vind jij nu eigenlijk het sterkste punt van GTA2?

Zeg hier je mening: bijvoorbeeld, de vrijheid van het spel, de wapens, of de missies die erin verwerkt zitten, zeg ook meteen het liefst waarom...

Ik vind persoonlijk de vrijheid en de sfeer in het spel een van de sterkste punten, telkens als GTA2 speel, vind ik het op de een of andere manier er heel "gezellig" uitzien :Y ...

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_251693

ik heb de wavjes vervangen door de nederlandse versie. Gedaan met deze handige site. Gewoon je tekst intypen in het Nederlands. En dan het wavje opslaan als......

Ik maak gta2 nederlands dus ik heb er wel wat gedaan. Wel geinig die oorspronkelijke.

Geplaatst:
comment_255573
ik heb de wavjes vervangen door de nederlandse versie. Gedaan met deze handige site. Gewoon je tekst intypen in het Nederlands. En dan het wavje opslaan als......

Ik maak gta2 nederlands dus ik heb er wel wat gedaan. Wel geinig die oorspronkelijke.

Ey man, bedankt voor de tip. Is echt vet. Maar ik ben het wel eens met die andere ventjes, als je het vertaald ofzo dan is het een stuk minder droog.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_269786

Toen ik GTA2 voor het eerst speelde bij mijn neef, 3 à 4 jaar geleden stond ik versteld van de vrijheid. Je hebt een stad en je kan overal heen waar je wilt. Je kan ook alles doen wat je wil; voorbeeldig zijn en mooi stoppen voor het rode licht, of de wegpiraat spelen die iedereen omverrijdt, of de terrorist die onschuldigen lastigvalt.

Ik vond de autoradio, de schade-effecten en de boer-scheeteffecten màchtig. :Y

:cya:

Geplaatst:
comment_269836

sterkste punt van gta 2.. hmmz..

ik denk dat je online kan spelen, ik vind dat echt vet en mis het meschien wel in de anderen gta's want dat mta werkt bij mij niet lekker, en ik vind eigenlijk dat rockstar het gewoon in het spel moet doen..

Geplaatst:
comment_269847

De Multi-player is eingelijk het enigste wat niet bijdraagt aan de sfeer van GTA2... In mijn ogen tenminste, aangezien dit met de PSone niet eens kan! :Y

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_629862

stuur me :D pm me voor mijn msn ;)

dat je je auto met mijnen, olie en machine geweren kan uitrusten dat is echt gaaf

wat ik echt leuk vind is als je je spel saved.

Halleluja, another soul saved!!

:schater:

das lachen he :schater:

Edit: kan je ook je eigen muziek ik gta2 zetten ?

Bewerkt: door mrtuning

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.