October 9, 200520 yr waar is de ploeg voor de tractor te vinden ik kan het nidet meer zietn in die walktrough
October 9, 200520 yr waar is de ploeg voor de tractor te vinden ik kan het nidet meer zietn in die walktrough De ploeg? Die bestaat niet...
October 9, 200520 yr Dat klopt!! Ik weet ook niet waar die is. K heb er programma voor waarmee ik m spawn. (P.S. Erwin ben jij getrouwd met Bianca?) GreetZzZz Frap
October 9, 200520 yr Author (P.S. Erwin ben jij getrouwd met Bianca?) GreetZzZz Frap dat zou een beetje moeilijk gaan ik ben nog maar 15
October 9, 200520 yr Author pleas help me waar staat dat ding??? dat ding wat je achter de tractor kan doen???
October 9, 200520 yr Dan ligt t aan mij K ken iemand die heet ook Erwin vos en is getrouwd met mijn nicht. Nu weer On Topic...
October 9, 200520 yr K ken iemand die heet ook Erwin vos en is getrouwd met mijn nicht. Dr zijn wel meer hondjes die Fikkie heten. btw. Die ploeg vind je op 't platteland. Naast Angel Pine in dat gebied. Ergens midden in de rimboe bij een boerderij. Ik heb em ook maar één keer gezien en ben er ook voorbij geracet.
October 9, 200520 yr Nu we het toch hebben over het koppelen van iets,,. Hoe koppel je een oplegger aan een trucker,,..? Edit door Big Smoke: Praat ABN, ipv al die hoofdletters..
October 9, 200520 yr Voor de pleog, deze vind je op grote boerdereien. Voor iets aan te koppelen, gewoon achteruit ertegen rijden, en voor hem terug los te koppelen draai je in een 90° hoek.
October 9, 200520 yr Hij staat altijd in Blueberry Acres ergens in een schuur Het kan ook zijn dat hij op andere boerderijen staat maar op Blueberry A. staat hij in ieder geval EDIT: als je hem met de tractor wil aankoppelen moet je wel eerts de trekhaak naar beneden doen Edited October 9, 200520 yr by s.e.v.a.n.
October 11, 200520 yr je kan de oplegger ook simpeler ontkoppelen door uit te stappen en een foto maken met de circle knop probeer maar dan hoor je een klik en klaar !!!!!!!!!!
October 11, 200520 yr Nu we het toch hebben over het koppelen van iets,,. Hoe koppel je een oplegger aan een trucker,,..? Edit door Big Smoke: Praat ABN, ipv al die hoofdletters.. Sorry, dit is nogal off-topic: @Big Smoke: waarom zij je tegen michaeltjuh8 dat normaal Nederlands moet praten, en niet met allemaal hoofdletters. Maar ik zie alleen maar hoofdletters aan het begin van de zin, en dat hoort ook zo. Of heb jij hem helemaal aangepast? Edited October 11, 200520 yr by BaasB
October 11, 200520 yr Nu we het toch hebben over het koppelen van iets,,. Hoe koppel je een oplegger aan een trucker,,..? Edit door Big Smoke: Praat ABN, ipv al die hoofdletters.. Sorry, dit is nogal off-topic: @Big Smoke: waarom zij je tegen michaeltjuh8 dat normaal Nederlands moet praten, en niet met allemaal hoofdletters. Maar ik zie alleen maar hoofdletters aan het begin van de zin, en dat hoort ook zo. Of heb jij hem helemaal aangepast? Big Smoke antwoord niet. Maar ik weet wel hoe het zit. Hij typte schijnbaar zo: HALLO Big Smoke heeft dit aangepast omdat dat nogal als schreeuwend over kan komen. Dit is vrij irritant om te lezen. Hij als Moderator kan zijn tekst aanpassen en dit geval heeft hij dat dan ook gedaan.
waar is de ploeg voor de tractor te vinden ik kan het nidet meer zietn in die walktrough