Geplaatst: 15 oktober 200520 jaren hey, zou iemand een vette PSP Playgear skin(s) kunnen maken? alvast bedankt
Geplaatst: 15 oktober 200520 jaren Bedoel je iets van GtaLCS en dan de skin veranderen ? Is dat op de PSP ook mogelijk ?
Geplaatst: 15 oktober 200520 jaren Auteur ik bedoel een plaatje bijvoorbeeld van LCS, en dan in de playgear van de psp , zoals hier de skin van constantine Bewerkt: 15 oktober 200520 jaren door Insane
Geplaatst: 15 oktober 200520 jaren Is dat soms een plaatje voor de achterkant van je PSP ? Ik wil wel hoor geef me alleen de afmeting Bewerkt: 15 oktober 200520 jaren door Gino
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren Auteur de playgear is een soort bescherm doosje voor de psp , hier staan voorbeelden van wat playgear skins en 3 lege vormen met de afmetingen, ik hoop dat dit is wat jullie nodig hebben, alvast bedankt :'D
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren Ik heb er al ééntje gemaakt, ik hoop dat je hem mooi vindt. Zeg maar van welke games e.d je wil, ik maak er alvast nog een paar. Bewerkt: 16 oktober 200520 jaren door Silverwing
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren Auteur graag GTA LCS en/of een vette van Ridge Racer PSP en/of NFS Most Wanted en graag met Insane erin maar als jullie dat niet willen, geen probleem Bewerkt: 16 oktober 200520 jaren door Insane
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren graag deze plaatje en me naam rechtsbovenin in de muur ALESSIO en me profielnaam erin EDIT=16 OKTOBER . pb me maar als ze klaar zijn Bewerkt: 16 oktober 200520 jaren door GTAlibertycitystories
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren Auteur zou er misschien een vastgeplakte thread van PSP Playgear Pocket Skins kunnen komen, zodat iedereen zijn skin daar kan posten zodat andere mensen die kunnen printen? :'D (in me vorige post staat wat ik graag wil) :'D Bewerkt: 16 oktober 200520 jaren door Insane
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren zou er misschien een vastgeplakte thread van PSP Playgear Pocket Skins kunnen komen, zodat iedereen zijn skin daar kan posten zodat andere mensen die kunnen printen? :'D(in me vorige post staat wat ik graag wil) :'D goede plan vragen aan de admin Bewerkt: 16 oktober 200520 jaren door GTAlibertycitystories
Geplaatst: 16 oktober 200520 jaren zo iets? wil er best nog een paar maken. vanavond post ik er nog wel wat. -------------------------------- --------------------------------- offtropic ik kan dat ook met me mobiel heb een doorzichtig frontje.
hey, zou iemand een vette PSP Playgear skin(s) kunnen maken?
alvast bedankt