Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255404 Ik wilde Gta sa weer doen op de pc maar nu krijg ik een error bij de installeren.. Dit error geeft ie
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255409 Wat zijn je systeem specs? Hiermee wil ik de Videokaart weten, hoeveel RAM je hebt, en hoeveel Ghz. Druk op Start -> En druk op je rechtermuisknop op Deze Computer -> Eigenschappen. Hoeveel staat er bij Kloksnelheid en Ghz? Druk op Start -> Uitvoeren -> en Typ in: DXDIAG -> Druk vervolgens op Beeldscherm -> En kijk hoeveel er bij Totaal geheugen staat. Hoeveel Harddisk heb je eigenlijk? Misschien heb je niet genoeg ruimte.
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255410 He, in dit topic wordt hetzelfde probleem behandelt. Misschien heb je er wat aan. Als het niet lukt, kun je daar je vragen stellen. Gunslinger
Geplaatst: 29 oktober 200519 jaren comment_255411 Dit is een veel voorkomd probleem. Het kan zijn dat je DVD-speler kapot is maar het kan ook zijn dat je DVD zelf kapot is. Kijk voor meer info: Hier Ps. gebruik voortaan zoekfunctie EDIT: @ GUnslinger : gefeliciteerd je was me voor ps. Gangsta ook Bewerkt: 29 oktober 200519 jaren door ikkes
Ik wilde Gta sa weer doen op de pc maar nu krijg ik een error bij de installeren..
Dit error geeft ie