November 1, 200520 yr Hoi iedereen. Vandaag heb ik wat rondgereden in SF Bayside en Los Santos ..Wat me opeens opviel is dat de borsten van de vrouwen,bewogen als ze stapte. een bug of een grapje(nee,geen EE) Greetz
November 1, 200520 yr Euh....waarom zou dat een bug of een grapje zijn? Volgens mij bewegen borsten van vrouwen in het echte leven ook als ze lopen hoor......dat is dus bij GTA niet anders. Men wil de werkelijkheid nu eenmaal zo goed mogelijk benaderen.
November 3, 200520 yr Euh....waarom zou dat een bug of een grapje zijn? Volgens mij bewegen borsten van vrouwen in het echte leven ook als ze lopen hoor......dat is dus bij GTA niet anders. Men wil de werkelijkheid nu eenmaal zo goed mogelijk benaderen. Sheep zegt et al borsten bewegen in het echt ook al. Of let je daar niet op Grtz Gizmo
November 3, 200520 yr maak er is een filmpje van (wel van een mooie he) Jerking of, op pixel-vrouwen...
November 3, 200520 yr Zou je trouwens de physics daarvan kunnen bewerken!, dat we bouncende DD's te zien krijgen?!
November 3, 200520 yr Waarom zou je zo'n filmpje willen zien? Okey ik begrijp 't wel Maar ga dan gewoon zelf op zoek in San Andreas naar een vrouw die overal lopen, en kijk daarnaar....
November 3, 200520 yr maak er is een filmpje van (wel van een mooie he) wij willen filmpje, wij willen filmpje, wij willen filmpje Denken jullie maar aan één ding? Hebben jullie nog nooit een vrouw gezien? gta-freak2 Edited November 3, 200520 yr by gta-freak2
November 3, 200520 yr maak er is een filmpje van (wel van een mooie he) wij willen filmpje, wij willen filmpje, wij willen filmpje denken jullie maar aan één ding? hebben jullie nog nooit een vrouw gezien? gta-freak2 Wel maar het is leuk als zon filmpje op gtagames komt lol
Hoi iedereen.
Vandaag heb ik wat rondgereden in SF Bayside en Los Santos
..Wat me opeens opviel is dat de borsten van de vrouwen,bewogen als ze stapte.
een bug of een grapje(nee,geen EE)
Greetz