Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270639 IK heb alles volgens de tut van wauzie gedaan nog staat mijn object in sa. Ik denk zelf dat ik een fout heb gemaakt bij het edite van de ipl en ide. Dit is de ipl en de ide als jullie die ff kunnen nakijken? M-92 Bewerkt: 20 november 200519 jaren door M-92
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270655 Ik hijzegt dat ik ze niet kan openen. Maar wat heb je allemaal gedaan? alles precies volgens de tut. Heb je de goede scripts heb je GTA.dat aangepast ,in je TXD je images gecompressend en al die dingen. Heb je je dff/col/txd al aan gta3.img toegeveogd (vergeet ik altijd) Iets meer info geven dan kan ik je denk ik wel helpen. Post je IPL en IDE helemaal hier. met code (zo) [code]IPL hier =] [ /code] Bewerkt: 20 november 200519 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270660 Je IPL is fout . Jij had: 1800, aanmeld, 2293.289, -1270.073, 24.00587, 10.0, 0, 0, 0, 1, -1 Het moet zijn: 1800, aanmeld, 0, 2293.289, -1270.073, 24.00587, 0, 0, 0, 1, -1 Edit: Ik nam code :$ .
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270664 1800, aanmeld, 0, 2293.289, -1270.073, 24.00587, 0, 0, 0, 1, -1 Zo is het makkelijker te lezen straks zet hij het [ b] enzo er nog bij =] Succes GizmO
Geplaatst: 20 november 200519 jaren Auteur comment_270671 Uh... Er zweeft nu een bed door de lucht:P? @Gizmo: Nee hoor:P
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270679 Dit komt doordat je de SA placemanager gebruikt heb, ik had dit ook, mar dit is normaal. Je kan dit voorkomen, door het MAP IO script van Kam, te gebruiken. HIj werkt als volg: Je neemt bijvoorbeeld een eiland in 3DS, (het GTI eiland bij mij dus) je Import je object, en plaats het in 3DS, dan zet je het op de goede plek, het script maakt dan de IPL+IDE, en de coords zijn zo, dat ze op dezelfde plek staan Deze Tutorial legt dit allemaal uit
Geplaatst: 20 november 200519 jaren Auteur comment_270685 Het is niet erg dat het bed zweeft maar het is het probleem dat er een bed is ipv gemod object.
Geplaatst: 20 november 200519 jaren Auteur comment_270696 Dames en Heren. Met trots presenteer ik u mijn sa zonder bed. Alleen ipv van een gebouw zweeft nu alles in de omgeving.
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270798 haha best grappig Maar probeer alles gewoon is hernieuw. Kan misschien helpen.
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270799 Het is niet erg dat het bed zweeft maar het is het probleem dat er een bed is ipv gemod object. je moet een hogere id nemen
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270809 idd je meot in sa geen id nemen onder de 18000 want dan krijg je dubbele id's in et spel dus dubbele objecten wat voor bugs zorgt.
Geplaatst: 21 november 200519 jaren Auteur comment_271073 Dames en Heren.Met trots presenteer ik u mijn sa zonder bed. Alleen ipv van een gebouw zweeft nu alles in de omgeving. Hier staat mijn id al op 1800. Dus het moet ergens anders liggen.
Geplaatst: 21 november 200519 jaren comment_271084 @ M-92 Whaha lol alles zwevend! Eindelijk een LEUKE bug
Geplaatst: 21 november 200519 jaren comment_271097 Dames en Heren. Met trots presenteer ik u mijn sa zonder bed. Alleen ipv van een gebouw zweeft nu alles in de omgeving. Hier staat mijn id al op 1800. Dus het moet ergens anders liggen. Hij zei 18000 niet 1800 1800 is al een gebruikte ID en 18000 zeker nog niet. Succes
Geplaatst: 21 november 200519 jaren Auteur comment_271121 Dames en Heren. Met trots presenteer ik u mijn sa zonder bed. Alleen ipv van een gebouw zweeft nu alles in de omgeving. Hier staat mijn id al op 1800. Dus het moet ergens anders liggen. Hij zei 18000 niet 1800 1800 is al een gebruikte ID en 18000 zeker nog niet. Succes Mijn excuses hiervoor natuurlijk bedoel ik 18000.
Geplaatst: 10 december 200519 jaren comment_283327 Een paar kleine tips. Check je model op het formaat dus het moet niet een vice city formaat zijn want dat gaat niet werken daarna kijk je je texture na of het niet per ongelijk op vice city formaat staat dit heb ik geregeld met het maken van textures en dan zie je je model ook niet ingame. daarna ga je een IPL en IDE maken ik zou een paar dingen aanraden - maak een nieuwe IPL en IDE aan - Kopier de lines van bestaande IPL en IDE bestanden. - Wijzig deze zodat ze jouw modelname en texture name bevatten. - wijzig ook de X,y,z coordinaten in waar jij je object wilt hebben. na dat alles moet je er ook cker van zijn dat je jouw directory in gta.dat heb vermeld dus bijvoorbeeld DATA\MAPS\JOUWNAAM\JOUWNAAM.IPL DATA\MAPS\JOUWNAAM\JOUWNAAM.IDE Nu kan je na al die stappen je model toeveogen aan de IMG file voor gewone gta-sa kan je ze toevoegen aan gta3.img maar ik zou eerder zelf een IMG aanmaken en die vermelden in de gta.dat. - voeg eerst de dff file toe - voeg daarnaa de txd toe - voeg daarna de colfile toe controleer alle bestanden op eventueele typefouten. - check daarna of je alle bestanden heb toegevoegd na dat alles kan je gaan testen. ik hoop dat het nu werkt want ik krijg lamme handen van al dat getyp en uitleg het is gewoon simpel als je het eenmaal door hebt. desnoods download je een andere map mod en vervang je de files door jouwe en ga het dan testen. Cya Aad.
IK heb alles volgens de tut van wauzie gedaan nog staat mijn object in sa. Ik denk zelf dat ik een fout heb gemaakt bij het edite van de ipl en ide. Dit is de ipl en de ide als jullie die ff kunnen nakijken?
M-92
Bewerkt: door M-92