Geplaatst: 23 november 200520 jaren Wat is eigenlijk de beste auto om te tunen, met andere woorden, welke word het mooist als je hem tuned. Ik zou zeggen, laat ook maar wat screens zien!
Geplaatst: 24 november 200520 jaren Hij rijdt ook veel rond in Las Venturas, moet je maar even zoeken, en je kunt hem gaan tunen. Veel succes.
Geplaatst: 24 november 200520 jaren Hij rijdt vooral rond in de rijke buurten. Probeer eens te kijken in Richman ( Los Santos ), Prickle pine en The strip in Las Venturas. Tijdens de Import/export kan je hem in Los Santos vinden, achter de sexshop dichtbij de automatische poort van het vliegveld.
Geplaatst: 24 november 200520 jaren Ik de Sultan, rijd lekker en heeft 4WD. en de Huntley als ik echt offroad wil
Geplaatst: 24 november 200520 jaren Kan je ook net zo goed de Monster nemen. De Monster kan je niet tunen. Maar je hebt gelijk, hij rijdt goed off-road.
Geplaatst: 24 november 200520 jaren Monster is echt de beste keus voor off-road driving. Geen andere auto kan steile bergen beklimmen.
Geplaatst: 24 november 200520 jaren Ik rij altijd in de auto die ik kogelvrij heb gemaakt . Een Elegy dus
Geplaatst: 25 november 200520 jaren Ik rij altijd in de auto die ik kogelvrij heb gemaakt . Een Elegy dus Kogelvrij gemaakt? Kun je auto's in SA kogelvrij maken dan?
Geplaatst: 25 november 200520 jaren jet is een soort glitch of bug. Even gequit van een site: Now, get in the car you wish to make permanently Bulletproof, and take it over to Verdant Meadows' hangar. Allow the doors to open, and back up (don't worry if you destroy the Hunter/Leviathan), then floor it into the hangar. Bail out of the car and shoot it to make sure it is still immune to Bullets. Now, leave the hangar and allow the door to close. Now, re-enter the Vehicle of Death cheat to disable it, and allow the hangar to open again. You'll be greeted by the car you were driving, which is now forever Bulletproof and Explosionproof!
Geplaatst: 25 november 200520 jaren Bedankt voor de informatie. Ik vind het wel leuk dat dat er is. Bewerkt: 25 november 200520 jaren door nick
Wat is eigenlijk de beste auto om te tunen, met andere woorden, welke word het mooist als je hem tuned.
Ik zou zeggen, laat ook maar wat screens zien!