Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Virtual DJ

Wie kent Virtual DJ?! Een programma om te mixen. ziie voor meer info op de Site. Het is een fijn programma en je kun er vanalles mee.

Zie ook de schreenshot:

virtualdj5sx.th.png

Featured Replies

Ik ken het niet, maar het lijkt me wel geinig.

Ik ken het, ik heb het ook gehad.

Het is een lollig programma, maar om goed te gaan remixen, zou ik deze niet aanraden

Een programma wat hier erg op lijkt is OtsTurntables. Ik vind die wat fijner, het is iets overzichtelijker, en de kleuren zijn wat meer mijn smaak.

Wat ook het proberen waard is, is Ots CD Scratch 1200. Dit programma lijkt erg op Turntables, maar is dan voor cd's die in je cd- of dvd-speler zitten. Je hoeft de muziek dan niet naar je harde schijf te rippen. Het enige wat het programma doet is alle nummers op de cd bekijken, en er een klein bestandje van enkele kilobytes van maken.

Beide programma's zijn demo versies, voor de volledige versies betaal je, zoals we gewend zijn, de volle bak. :)

Ik heb dat programma ook geprobeert maar ik vond het niet echt fijn. Maar wel grappig hoor!

Heb je er geen gratis versies van, maar geen demo's.

bij Virtual DJ demo kun je op nemen en al, je kan ook soutcast, ook al wetet ik niet hoe dat juis in zijn werk gaat.

Ik vind hem niet zo mooi.

Omdat hij er zo veel kleuren heeft.

Groeten Gtaboy107.

Ik heb zo'n programma van Gunslinger gedownload en het is een echt goed programma.

Volgens mij heb jij een oudere versie, gister was ik bij een feest en werd de muziek ook met dat programma geregeld, was zeker leuk om die effectjes te doen en te scratchen!

Maar geef mij iTunes, gewoon even snel je muziekje opzetten en klaar, Virtual DJ is wel ingewikkeld..

• Author

Het programma heeft z'n voordelen en zijn nadelen. Maar je kunt er best leuk mee klooien en mixen

Volgens mij heb jij een oudere versie, gister was ik bij een feest en werd de muziek ook met dat programma geregeld, was zeker leuk om die effectjes te doen en te scratchen!

Maar geef mij iTunes, gewoon even snel je muziekje opzetten en klaar, Virtual DJ is wel ingewikkeld..

Offtopic: Zelf gebruik ik ook iTunes, voor m'n iPod

iTunes _O_

Edited by Ferre

Jammer dat de nummers zo vervormt worden maar wel leuk.

:D

GizmO :bier:

Ja het is een mooi programma keb het zelf ook een keer gehad, maar nu niet meer. :-(

• Author

Hmmm, ik had ook een oude versie ervan. Weet iemand het verschil? :?

Nooit van gehoord dus lijkt me niks.