November 26, 200520 yr Kun je er eerst ook bijzeggen wat de cheats voor uitwerking hebben, maar nu ga ik voor giveusatank.
November 26, 200520 yr Ik zeg toch ook niet dat je lui bent... Ik zei 'Als'. Sorry als het zo overkwam... Btw; ik dacht dat ook niet. Edited November 26, 200520 yr by Dizzee
November 26, 200520 yr Beetje onzinnige poll als je t mij vraagt, je had beter alle cheats erbij gezet.
November 26, 200520 yr de dressingup cheat is wel tof,maar wel moeilijk te spellen.... Maar toch heb ik er op gestemd
November 26, 200520 yr het leukste is een hele stapel tanks te maken met giveusatank en dan dat heel de weg verspreid is en dan heel eindje weg lopen en dan bangbangbang dan zie je alle autos ontploffen en heelveel geld liggen en dat allemaal pakken
November 27, 200520 yr Er kan nog steeds gestemd worden hoor. Ik dacht dat ik gisteren al een lijstje met de uitwerkingen had gepost. Zal ik wel verwijderd hebben, of gewoon niet gepost. Dom... cornerslikemad - Je auto is erg gevoelig in bochten, heeft een betere wegliggen, remt erg snel en je kan springen door op SHIFT te drukken. nopoliceplease - Minder of geen politie. giveusatank - Je krijgt een tank. chittychittybb - Als je erg snel rijdt, gaat je auto boven de weg zweven. ilikedressingup - Je krijgt een andere skin, van een willekeurig figuur uit GTA3.
November 27, 200520 yr Author ik wist niet dat ik een berichtje plaatste in mijn eigen map en dat er toen al (later op de dag dat ik keek) een berichtje stond
December 13, 200520 yr Author heey, er kan nog steeds gestemd woorden hoor ene opschieten ermee ik ben van plan het topic zo te sluiten
December 23, 200520 yr Sorry dat ik dit topic bump, maar als je cheat dan kun je toch het spel niet meer uitspelen? 100%? Storeline? Ruurd31..
welke vinden julie de beste