Jump to content
  • Reacties 31
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_22600
Ik doe heus geen mond-op-mond beademing alleen als jij geen lucht krijgt dat heb ik allemaal getrained

:D :lol: Haaaahhaha, nee helaas moest ik na 3 jaar wedstrijdzwemmen mijn carriere opgeven omdat ik was betrapt op Anabolus Steroiden(hoe wisten ze het!!!)

Nu doe ik aan Waterpolo en deze sport valt mij reuze mee!!

Geplaatst:
comment_22604
Haaaahhaha, nee helaas moest ik na 3 jaar wedstrijdzwemmen mijn carriere opgeven omdat ik was betrapt op Anabolus Steroiden(hoe wisten ze het!!!)

Watte? Anabolus Steroiden? Wat is dat nou weer? Een soort doping ofzo? :unsure:

Geplaatst:
comment_22665
Maar goed dat Romero niet mee deed aan de Olympics, dan kwam het uitgebreidt in het nieuws!

Ja dan kon ik zo weer naar huis(een kort optreden, maar wel leuk om bij te zijn :lol: )

Geplaatst:
comment_24417
mijn zus heeft op zwemmen gezeten alleen die moest er af omdat ik astma had en daar binnen amper adem krijg maar om te zien is wel geinig

Ja voordat ik me vergaapte aan de schoonheden in het water, heb ik ook op zwemmen gezeten om mijn diploma's an bruffetes te halen, weet nog dat het zo stoer was om een meisje in je hokje te lokken :wub: :wub: :wub:

Zoals JoJo bijv. :wub: :wub:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.