Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zwemmen

Ik ben wedstrijd zwemmer en ben benieuwd wat jullie van die sport vinden??

• Replies 31
  • Views 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik vind zwemmen alleen leuk bij de Olympische spelen, net zoals ik wielrennen alleen leuk vind als de Tour de France er is.

in de krant stond dat ze weer erges met zwemmen zilver hadden gewonnen :D

toch nog iets wat nederlanders kunnen ;)

Ik heb zelf 2 jaar geleden ook nog wedstrijd gezwommen, het was zeker leuk en ik vind het ook nog steeds een leuke sport...Maar het was een stomme vereniging! :lol:

ik heb op reddingszwemmen gezeten dus als melchior met zijn lincoln mark V het water in sjeest dan kan ik m eruit halen :lol: :D:puh:

Haha! :lol:

Zolang je me maar geen mond-op-mond beademing geeft! :lol:

Toen ik trouwens aan de kust woonde heb ik ook op reddingszwemmen gezeten!

Ik doe heus geen mond-op-mond beademing alleen als jij geen lucht krijgt dat heb ik allemaal getrained

Ik doe heus geen mond-op-mond beademing alleen als jij geen lucht krijgt dat heb ik allemaal getrained

:D :lol: Haaaahhaha, nee helaas moest ik na 3 jaar wedstrijdzwemmen mijn carriere opgeven omdat ik was betrapt op Anabolus Steroiden(hoe wisten ze het!!!)

Nu doe ik aan Waterpolo en deze sport valt mij reuze mee!!

Haaaahhaha, nee helaas moest ik na 3 jaar wedstrijdzwemmen mijn carriere opgeven omdat ik was betrapt op Anabolus Steroiden(hoe wisten ze het!!!)

Watte? Anabolus Steroiden? Wat is dat nou weer? Een soort doping ofzo? :unsure:

Maar goed dat Romero niet mee deed aan de Olympics, dan kwam het uitgebreidt in het nieuws!

Maar goed dat Romero niet mee deed aan de Olympics, dan kwam het uitgebreidt in het nieuws!

Ja dan kon ik zo weer naar huis(een kort optreden, maar wel leuk om bij te zijn :lol: )

• Author

Ik gebruik ook doping hoor, zolang ze mij neit testen vind ik alles best :D :D :D

Ik vind zwemmen wel leuk, maar niet in wedstrijdverband.

Zwemmen moet je rustig kunnen, niet als race :lol:

ik heb 6 jaar op zwemmen gezeten.....ik ging eraf omdat de coach niet rekening hield met jou (deed hij bij iedereen <_< )

mijn zus heeft op zwemmen gezeten alleen die moest er af omdat ik astma had en daar binnen amper adem krijg maar om te zien is wel geinig

mijn zus heeft op zwemmen gezeten alleen die moest er af omdat ik astma had en daar binnen amper adem krijg maar om te zien is wel geinig

Ja voordat ik me vergaapte aan de schoonheden in het water, heb ik ook op zwemmen gezeten om mijn diploma's an bruffetes te halen, weet nog dat het zo stoer was om een meisje in je hokje te lokken :wub: :wub: :wub:

Zoals JoJo bijv. :wub: :wub: