Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

~> GizmO <~ Vs. Bassie_94

~> GizmO <~ Vs ???

Onderwerp: Anime

Soort design: sig

Size design: 350x150

Render: ja

Animatie: nee

Premade: nee

Tijd van inlevering: snel mogelijk

Mijne is nog in productie.

Ik wil het liefst tegen iemand die even goed is.

Dus niet tegen een pro zoals Arjen of Froop. :D

GizmO :bier:

Edited by ~> GizmO <~

Featured Replies

Ik wil wel ;) .

Edit:

Hier is ie

sig427kt.jpg

Edited by Bassie_94

  • Author

Ziet er mooi uit

Mogen de beste winnen. ;)

GizmO :

animebattlekopie1ml.jpg

Bassie_94 :

sig427kt.jpg

Het stemmen mag beginnen.

Eind datum stemmen. 8 December

PS. .Levi. of Slimm zou 1 van jullie de naam van het topic kunnen veranderen in ~> GizmO <~ Vs. Bassie_94

Bvd

:bier:

Edited by ~> GizmO <~

Ik stem op Bassie_94, omdat ik nog maar 11 ben.... . Je begrijpt het vast wel.

Mag je al stemmen :puh: , mijn stem gaat naar Gizmo. Hij is echt lachen :clown: .

Ruurd31.. :*D

*Edit: Ik realiseer me nu, dat je hier geen porno mag plaatsen of valt het in het geval van Gizmo niet onder?

Edited by Ruurd31

Kijk, dat is een gelijke strijd tenminste. Zowel Gizmo als Bassie :klap: voor de mooie ontwerpen, ik vind ze eigenlijk allebei even mooi. Gizmo: mooie kleuren, aardige dames natuurlijk en een leuke zijtekst. Minpuntjes (in mijn ogen dan) zijn je naam rechtsonderin, die vind ik niet zo mooi en ik vind het jammer dat 1 van de strepen in de sig. over de mondjes van beide dames heenloopt. Maar of dat technisch te verhelpen was weet ik natuurlijk niet. Bas: mooie sig, mooie letters en een stijvol ontwerp. Maar ik moet kiezen en heb een lichte voorkeur voor Gizmo. Maar het scheelt bijzonder weinig.....

Edit: dat is toch geen porno. Het is getekend en je ziet niets. Dan zou mijn 'naakte' schaap ook niet meer mogen.

Edited by GTA-Sheep

  • Author

Ik heb deze render van gamerenders.com en daar mag je ook geen porno neer zetten dus blijkbaar is hij daar toegelaten.

Ik hoop dat dat hier ook zo is.

En btw bedankt voor je stem.

GizmO :bier:

*Edit: Ik realiseer me nu, dat je hier geen porno mag plaatsen of valt het in het geval van Gizmo niet onder?

Wat versta jij onder porno?

En btw, Gizmo's sig OWNT! :klap:

Rawr :$

Hij stond in de non-gaming section, met in de titel [anime-adult].

Die van gizmo dan.

Ik stem op die van bassie_94.

Het is jammer dat er te veel wit is.

En gizmo, probeer eens wat meer met je pixelstretch te doen, zet er een brush layer onder en zet de pixelstretch op overlay. ;)

Ik vind Gizmo de zijnen wel leuk. :)

Ik vind het grappig.

  • Author

Haha oke zal ik proberen.Ben ook nog niet zo super bekend met PS.

Gebruik het al een tijdje maar heb er heel lang niks mee gedaan.

Maar er zit een brush layer onder.

Maar die is erg onduidelijk.

Als je goed kijkt zie je rechts boven een beetje brush.

GizmO

Ok gizmo ik stem niet op jouw je moet het niet verkeerd opvatten wat ik toen heb gezegd in die ene topic.

Ik zal uitleggen waarom ik voor bassie stem.

Gizmos pluspunten.

Leuke pixelstretch ziet er goed uit.

Leuke render :'D

Render goed uit geknipt (als je nog wat had veranderd)

De tekst ''wanna kiss?'' is ook netjes.

Bassies pluspunten.

Mooie text echt bijpassend.

Leuke style omdat het erg goed bij past.

Render is netjes ingezet.

Leuke inershadow op de brush.

Gismos minpunten.

Je hebt op de render de opacity verlaagt staat niet goed.

De border is niet echt bijpassed zwart had betergestaan. :bier:

Er zitten lijnen door de render.

Bassies minpunten.

De Witte achtergrond is net iets te veel maar dat staat juist wel weer.

De render had wel wat beter uit geknipt kunnen worden.

Daarom gaat mijn stem Naar Bassies sorry gizmo.

Ik stem op Bassie omdat ik zijn sig mooier in elkaar gezet vind. Ook valt het plaatje wel meer op.

Dus ik stem voor Bassie_94

PS. @ Gizmo grappige sig :klap:

Bassie_94

Waroom?

Veel mooier.

Stand: 5-4 in het voordeel van Bassie_94

(Toch :D ?)

Stemmen stopt op: vanmiddag 17.00 u

Edited by Bassie_94

  • Author

Spannend man.:D

...

GizmO :bier:

Edited by ~> GizmO <~

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.