Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Een paar polls gesloten

Het aantal polls in dit forum loopt wel een beetje uit de hand. Ik heb er een hele rits onzinnige en dubbelen dichtgegooid, want dat trekt alleen maar spammers aan :puh::P

Naar mijn mening staan er nog veel te veel, dus er kunnen er binnenkort best nog weer een paar dicht.

En daarbij het verzoek om goed na te denken voor je een poll opent, veel onderwerpen kun je veel beter bespreken zonder poll en heel veel polls zijn ook al eens langs geweest ( gebruik de zoek functie !! )

Voorstellen voor polls die ook dicht kunnen zijn welkom :puh::P

Featured Replies

Nou, ik heb er nog wel een paar. Deze zijn overigens niet gebaseerd op inhoud, maar op het laatste bericht dat erin gepost is....

Deze

Deze

En deze

Dit is ook een mooie

Deze ook

En deze

En wat vind je hiervan?

Ook een oude

Dat was het wel eventjes :cya:

Edit: de heer bigG brengt me per PM op de hoogte van het feit dat Patrick natuurlijk de polls in Upcoming GTA bedoelt. Tsja....ik denk dat grote G daar gelijk in heeft. Dank bigG en sorry voor de overlast.... :bonk:

Edited by GTA-Sheep

WOoOoOoW.......... :bonk:

Wat doen jullie mij aan jongens.

Nu moet ik alle links nakijken.

Ik sluit de topics waarvan ik denk dat ze niet meer nodig zijn. ;)

Bedankt voor het melden bigG en GTA-Sheep. _O_:klap:

@--> bigG: Bedankt voor het melden en te zeggen dat ik Mazzeltje ben.

Ik dacht namelijk dat ik 'Paaskonijntje' was. :D

Jij niet alleen, jullie zijn met zijn 6en, minus Marius die bijna nooit online zijn hebben jullie:

Joriz

PatrickW

Lantyz

Ewoud

En jezelf (je heet Mazzeltje voor het geval je het nog niet ontdekt had)

Ik heb ook een topic dat misschien gesloten kan worden:Mijn Website.

gta-freak2 :cya:

Edited by gta-freak2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.