Geplaatst: 16 december 200520 jaren Hey, Ik heb ergens gelezen dat er in vele missies wagens zijn die wel tegen een stootje kunne. bv deze hier: wagen: Savanna Mission: High Stakes, Low Rider en zo nog veel meer. Heeft er iemand van jullie vele wagens die bulletproof zijn? Kan je dan je savegame even geven aub? hoeft niet 100% te zijn. Maar ook niet helemaal in het begin eh! pm'me
Geplaatst: 17 december 200520 jaren Auteur Srry! Dacht dat een dubbel post was: 2 de zelfde teksten in 2 vrschillende reacties achter elkaar. srry dan! @topic: is dit trukje dan mogelijk ja of nee?
Geplaatst: 19 december 200520 jaren Auteur toch niet waar kan ik dit vinden Verdant Meadows kan iemand een kaartje geven aub
Geplaatst: 19 december 200520 jaren Kaartje van WiKigta De namen staan erbij, Verdant Meadows ligt helemaal ten noorden, ergens in het midden. Boven het ge-arceerde deel met 'no fly zone' erin. Verdant Meadows, Aircraft Graveyard
Hey,
Ik heb ergens gelezen dat er in vele missies wagens zijn die wel tegen een stootje kunne.
bv deze hier:
wagen: Savanna
Mission: High Stakes, Low Rider
en zo nog veel meer.
Heeft er iemand van jullie vele wagens die bulletproof zijn? Kan je dan je savegame even geven aub?
hoeft niet 100% te zijn. Maar ook niet helemaal in het begin eh!

pm'me