Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De beste vernieuwing

Welke vernieuwing vind jij het best

ik zelf vind veel vernieuwingen leuk....ik koos voor de BMX

Wat vind jij nou de beste vernieuwing in SA 24 members have voted

  1. 1. Wat vind jij nou de beste vernieuwing in SA

    • Het BMXje
      19%
      5
    • Het eten en fitnessen
      7%
      2
    • Dat er 3 grote Steden zijn
      46%
      12
    • Spullen jatten
      11%
      3
    • De verbeterde Gang-wars
      3%
      1
    • Dat je kleren kan kopen
      7%
      2
    • Dat er een Berg in zit
      0%
      0
    • Graffiti
      0%
      0
    • Drive-by shooten
      3%
      1
    • Car-jacking
      0%
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

ik vind eigenlijk alles een goede vernieuweing maar ik heb ook gestemd voor de bmx

die gang sjit vind ik ook hard

bmx en alles :D

Ook! :D

ik vind de bmx ook erg goed

De grootste vernieuwing was voor mij toch de Drive-By een echte aderlating voor mijn ziel :rolleyes:

dat vond ik ook mooi,maar eerlijk gezegd(ik weet dat mensen het niet met me eens zijn is toch de tuning EN eigenlijk alles)

vind toch wel de steden het coolst want ik vond eigenlijk al dat liberty en vice al groter mochten :rolleyes:

de steden? :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:

ik vind meer de andere dingen leuker

De steden, ja daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar, de smallestraatjes, bendeleden dealen op straat etc. :rolleyes:

ik interesseer me meer in de voertuigen :puh:

Ik eigenlijk ook maar ik ben ook wel benieuwd naar de steden :)

Dat er 3 grote steden zijn die van elkaar afliggen, zodat je klein dorpjes er tussen hebt :D

JA erg uitgestrekt en daarom ben je lang bezig, daar hou ik van, je kunt veel ontdekken

Ik ben ook voor de 3 steden!

Het grootste nadeel van de GTA-serie is altijd te weinig steden geweest, nu blijf je met GTA;SA wel heel wat langer zoet...

Er zijn zelfs dorpjes en snelwegen tussen de steden in wat alles nog weer beter maakt (dat maakt het bij iedereen ''geliefde verkennen'' van een GTA zo leuk).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.