Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gta holland

ikhoop dat er is een keer GTA Holland uit gaat komen

als dat niet zo is jammer dan :N:sigaar::engel:

  • Replies 133
  • Views 16.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

ja mss, rotterdam=grootste havenstad ter wereld dus mss meer kans op rotterdam dan amsterdam

Amsterdam? Zou natuurlijk heel leuk zijn maar nee...het gaat er nooit van komen. Misschien komt ooit nog

eens GTA: Randstad ofzo :puh: Dus inclusief Rotterdam en Den Haag, met allemaal voetbalsupporter gangwars.

Maar eigenlijk kan dit plan alleen maar uitgevoerd worden door modders. Er was al een keer een GTA Amsterdam

mod gestart, maar die is helaas doodgelopen. Misschien start ik ooit nog wel eens zo'n mod.

Mvg, Wazuup :bier:

als het voetbalsupporters gangwars zouden zij zal het wellicht in Engeland zijn denk ik(denk maar aan Millwal-West-Ham).

Maar alleen Amsterdam is ook saai, ze moeten dan Schiphol, Amstelveen, Zaandam er ook bij doen. Lekker groot, vooral vliegveld schiphol.

medio :cya:

Ze moeten een GTA uitbrengen van heel Nederland.. :puh::bonk:

Dat word lekker groot en lang speel plezier :Y

Maar, het komt er toch nooit van, die Rockstar Games maken alleen maar spellen die bij hun in de buurt zijn :Y

Maar, het komt er toch nooit van, die Rockstar Games maken alleen maar spellen die bij hun in de buurt zijn :Y

Tuurlijk niet.. Voor een spel doen ze alles om de perfecte locaties te kiezen.. Bovendien, WAAROM Amsterdam? Er zijn genoeg andere boeiende steden in Nederland.. :)

Ja, maar ja, die lui die nemen nog niet eens de moeite om een kijkje te nemen in Nederland.

Dus het komt er echt nooit van, dan moet je gewoon een Mod team hebben die zoiets maakt.

Games maken alleen maar spellen die bij hun in de buurt zijn :Y

Hoezo in de buurt? Rockstar North zit toch in Schotland en niet, zoals vele denken, in Amerika?

Ja, Rockstar North zit ergens in de UK. :Y

Rockstar Leeds dacht ik ook? :?

Ow, ik dacht dat ze in Amerika zaten..?

Is er dan geen één Rockstar Games in Amerika... :?

Er zijn ook vestigingen van Rockstar in Amerika, maar het Rockstar dat GTA maakt zit in Schotland.

Ow, oke, ik dacht zelf in Amerika :Y

Weet ik dat ook weer.. Bedankt voor de informatie.. :puh::Y

Of mss gewoon GTA europe en dan is het een groot landschap met alle monumenten die in Europa staan, denk maar aan Big Ben, Eifeltoren, Manneken pis ( :puh: zou natuurlijk wel grappig zijn),.....

lol :sigaar:

Dat zouw prachtig zijn, alle monumenten van Europa, aleen zal dit nooit gebeuren...

Rockstar Games gaat zeker Amerika weer nabootsen

jah, want daar gebeuren alleen van die extreem rare dingen. :)

medion :cya:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.