December 26, 200520 yr Dit is mijn mix van gta2 en sa met paint gemaakt : Transfender van Gta: SA: Missie van Zero: Hotel Room interieur: CJ's ''hood'': FIre Truck missies: Mijn beste pool spelen: Private dance : Hij sprayt een tag: Strip club: en zwemmen in gta2: en wat vinden jullie ervan? Edited December 26, 200520 yr by Fireman
December 26, 200520 yr Dat is echt heel erg belachelijk in een goede manier. Wel erg orgineel, moet ik zeggen.
December 28, 200520 yr Author Ik weet niet of ik dit nou positief of negatief op moet vatten . Orgineel is vast positief
January 2, 200620 yr Haha, hoe krijg je het verzonnen. En zoals hierboven al is gezegd, het is wel origineel..
January 4, 200620 yr Inderdaad leuk en origineel gedaan. Het ziet er wel grappig uit met die pooltafel enzo.
January 12, 200620 yr Author Ik heb er niet erg veel moeite voor gedaan, ik vond het namelijk wel leuk om te doen ^^. De pool spelen duurde t langst.
January 12, 200620 yr Misschien lukt het je wel om deze afbeeldingen echt om te zetten in textures voor GTA2 en dan de huidige GTA2 textures te veranderen om het in GTASA style te krijgen. Dat zou echt grappig zijn.
January 12, 200620 yr Alles tiles veranderen? Hoeveel vrije dagen heb je per jaar dan? En je kan geen gebouwen in in GTA2 dus zo de biljart tafel buiten moeten, wat niet logisch is. Maar nog steeds vind ik het erg orgineel!
January 17, 200620 yr zou wel gaaf zijn: gta:SA2d als het zou gebeuren, zou ik best willen helpen (niet dat ik ookmaar iets kan). maar in het modding forum zou je mischien eens moeteen kijken...
January 17, 200620 yr GTA2 is 3D, maar heeft een 2D look.. Trouwens je kan de camera mode van San Andreas ook veranderen zodat je hebt wat jij bedoeld.
January 21, 200620 yr Ik vind het wel mooi Fireman en zoals de anderen al zeiden het is wel origineel.
Dit is mijn mix van gta2 en sa met paint gemaakt
:
Transfender van Gta: SA:
Missie van Zero:
Hotel Room interieur:
CJ's ''hood'':
FIre Truck missies:
Mijn beste pool spelen:
Private dance
:
Hij sprayt een tag:
Strip club: