May 22, 200520 yr Goed Idee Bradley Maar dit is eigenlijk bijna hetzelfde als een Preview Post Topic voor alle models zoals cars/gebouwen en of objecten maar ik zou zeggen doe het.
May 22, 200520 yr ja leuk idee zou graag mee willen doen maar dan moet je model zeker wel in VC staan he .
May 23, 200520 yr screen uit VC..., mogen ook meerdere zijn... uit VC en moomaper bijvoorbeeld. *Aad, dit is niet het zelfde als het PTT , want dat is aleen voor leden van GTI...
May 23, 200520 yr Ik zou niet het model van de week doen, maar model van de maand (of 2 weken). Een goeie model maken kost veel werk. En als er iedere week een contest gehouden wordt is er ook niets bijzonders meer aan. Dit topic verdiend iig een pin.
May 24, 200520 yr Futurisch indycar 3D front, back, side and top front back side top dat zyn wel min allereerste zelfgemaakte mod gemaakt met Sketchup 4 Edited May 24, 200520 yr by sonny yoshi
May 29, 200520 yr Ik zou niet het model van de week doen, maar model van de maand (of 2 weken). Een goeie model maken kost veel werk. En als er iedere week een contest gehouden wordt is er ook niets bijzonders meer aan.Dit topic verdiend iig een pin. mee eens, laten we het op 15 juni houden, P.S aleen screensvan je model in VC.
May 29, 200520 yr Ik zou niet het model van de week doen, maar model van de maand (of 2 weken). Een goeie model maken kost veel werk. En als er iedere week een contest gehouden wordt is er ook niets bijzonders meer aan.Dit topic verdiend iig een pin. mee eens, laten we het op 15 juni houden, P.S aleen screensvan je model in VC. Ik ga ook proberen wat in elkaar te flansen.. :lol: Woow 15 Juni :blink: Dan krijg ik me eXamen uitslag... :ph34r:
May 29, 200520 yr Ok, hier komt hij dan (het gaat om de halfpipe met de extra's eraan): Moomapper: VC:
May 29, 200520 yr Mooi, maar wel veel parasol dingen... Irritant als je daar tegen aan botst . Maarja daar gaat het nu niet om.
May 30, 200520 yr Super Wauzie... B) Is dit trouwens een soort preview van je lot..? Ziet er goed uit..
Goed Idee Bradley Maar dit is eigenlijk bijna hetzelfde als een Preview Post Topic voor alle models zoals cars/gebouwen en of objecten maar ik zou zeggen doe het.