Jump to content
Geplaatst:
comment_301428

Op een gegeven moment moet je een Hydra Jet stelen uit het moederschip in San Fierro... Je moet naar binnen met een bootje... als je 'parkeert' is er rechts van je nog een bootje met een kanon enzo d'rop... istie nog te krijgen als je alle missies al hebt uitgespeeld??

Featured Replies

Geplaatst:
comment_301438

Er zijn 2 boten waar je mee kan varen en ook mee schieten.

Namelijk:

De Predator, de Politie boot.

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ndreas_Predator

En de Launch, de Leger boot.

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._Andreas_Launch

Die kun je in het legerbasis vinden in San Fiero.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_301613

Voordat ik kan schieten vind ik het wel belangrijk dat ik ook eerst het bootje heb...:puh:..

en moet ik dus ook weten of die no wanted star je save-game aantast:P

Bewerkt: door corvie

Geplaatst:
comment_301624

Waar je de launch kan vinden, zie jehier

Het is inderdaad een handige oplossing om een no wanted star level cheat te gebruiken, zodat je geen 5 sterren krijgt als je de launch gaat halen. Maar er is altijd een risico dat cheats je savegame aantasten en dat die corrupt wordt, hoewel dat maar een uitzondering is... Het blijft dus een risico.

Ik denk ook niet dat je met de launch kan schieten, zoja dan moet dat met de linker muisknop

Waar je wel mee kan schieten is de Predator, de politieboot. Je kan die krijgen door politie achter je aan te krijgen op het water. Ze zitten je dan achterna met predators..

Geplaatst:
comment_301639

Hoeveel % je hebt kan je zien bij Misc

Wat krijg je als je 100% gehaald hebt:

- Rhino en Hydra spawnen in Grove street

- Alle voertuigen kunnen 2x zoveel keer schaden oplopen voor ze ontploffen

- oneindig veel kogels (ammo)

- $1,000.000

- Een boost van al je stats

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_315265
Waar je de launch kan vinden, zie jehier

Het is inderdaad een handige oplossing om een no wanted star level cheat te gebruiken, zodat je geen 5 sterren krijgt als je de launch gaat halen. Maar er is altijd een risico dat cheats je savegame aantasten en dat die corrupt wordt, hoewel dat maar een uitzondering is... Het blijft dus een risico.

Ik denk ook niet dat je met de launch kan schieten, zoja dan moet dat met de linker muisknop

Waar je wel mee kan schieten is de Predator, de politieboot. Je kan die krijgen door politie achter je aan te krijgen op het water. Ze zitten je dan achterna met predators..

IS er een no wanted star level cheat voor de playstation 2?

Of is dat ook gewoon een sterretje die je kan vinden :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.