Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Militair bootje

Geplaatst:

Op een gegeven moment moet je een Hydra Jet stelen uit het moederschip in San Fierro... Je moet naar binnen met een bootje... als je 'parkeert' is er rechts van je nog een bootje met een kanon enzo d'rop... istie nog te krijgen als je alle missies al hebt uitgespeeld??

Featured Replies

Geplaatst:

ja hij is te vinden ook in de militaire bassis indie soort poortjes dan is hij in de middelste poort je hebt wel de no wanted star die kan je vinden op wikigta

Geplaatst:

maar hoe moet je schieten met die launch :?

Bewerkt: door gta mega fan

Geplaatst:
  • Auteur

en zo te zien is die predator helemaal nergens te krijgen :-( ... en wat is die no wanted star.. kan je die ook krijgen op PS2

Geplaatst:

dat is een cheat die kan je vinden op wikigta en ja je kan hem krijgen op ps2

Geplaatst:
  • Auteur

Kan je dan nog wel je hele save-game vol maken??? en als je een boot hebt... kan je die dan ook ergens in een 'garage' zetten??

Geplaatst:

ja je kan je save game helemaal vol maken en nee je kan die boot niet in je garage zetten

Geplaatst:

Hoe schiet je met die launch, ik weet dat het hier eerder gevraagd is maar ik wil dat ook wel eens weten :Y

Bewerkt: door SoH-Chief

Geplaatst:
  • Auteur

Voordat ik kan schieten vind ik het wel belangrijk dat ik ook eerst het bootje heb...:puh:..

en moet ik dus ook weten of die no wanted star je save-game aantast:P

Bewerkt: door corvie

Geplaatst:

Waar je de launch kan vinden, zie jehier

Het is inderdaad een handige oplossing om een no wanted star level cheat te gebruiken, zodat je geen 5 sterren krijgt als je de launch gaat halen. Maar er is altijd een risico dat cheats je savegame aantasten en dat die corrupt wordt, hoewel dat maar een uitzondering is... Het blijft dus een risico.

Ik denk ook niet dat je met de launch kan schieten, zoja dan moet dat met de linker muisknop

Waar je wel mee kan schieten is de Predator, de politieboot. Je kan die krijgen door politie achter je aan te krijgen op het water. Ze zitten je dan achterna met predators..

Geplaatst:
  • Auteur

Okej... want wat krijg je als je het 100% hebt??? en waar is het te zien op hoeveel % je zit... kan het niet vinden bij de STATS

Geplaatst:

Hoeveel % je hebt kan je zien bij Misc

Wat krijg je als je 100% gehaald hebt:

- Rhino en Hydra spawnen in Grove street

- Alle voertuigen kunnen 2x zoveel keer schaden oplopen voor ze ontploffen

- oneindig veel kogels (ammo)

- $1,000.000

- Een boost van al je stats

Geplaatst:
  • Auteur

Okej :puh: ik ga niet saven als ik heb gecheat hoor ik net :puh:

Geplaatst:

Je kunt niet met de launche schieten maar je kan hem wel krijgen

• 2 weken later...
Geplaatst:
Waar je de launch kan vinden, zie jehier

Het is inderdaad een handige oplossing om een no wanted star level cheat te gebruiken, zodat je geen 5 sterren krijgt als je de launch gaat halen. Maar er is altijd een risico dat cheats je savegame aantasten en dat die corrupt wordt, hoewel dat maar een uitzondering is... Het blijft dus een risico.

Ik denk ook niet dat je met de launch kan schieten, zoja dan moet dat met de linker muisknop

Waar je wel mee kan schieten is de Predator, de politieboot. Je kan die krijgen door politie achter je aan te krijgen op het water. Ze zitten je dan achterna met predators..

IS er een no wanted star level cheat voor de playstation 2?

Of is dat ook gewoon een sterretje die je kan vinden :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.