Geplaatst: 4 januari 200620 jaren Ik heb een stuurtje met pedalen, maar als ik het gaspedaal indruk, gebeurd er niks, alleen de camera draait om de auto. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Geplaatst: 4 januari 200620 jaren Hoi Ifc3, welkom op het forum. Wat jou probleem is is dat je instellingen fout staan. Je moet in SA de instellingen even veranderen van de besturing. Als het goed is doet hij het dan wel . Ikkes
Geplaatst: 4 januari 200620 jaren Auteur Ik heb em al op joypad staan en als ik na redifine controls ga en dan een control wil instellen en druk op het gaspedaal dan bijven er van die vraagtekens staan. (Vraag is dus: WELKE INSTELLINGEN bedoel je?)
Geplaatst: 4 januari 200620 jaren Die instellingen bedoelde ik inderdaad(die jij net zei). Maar dan denk ik dat het spel het stuurwiel niet ondersteund. Maar ik denk dat San Andreas spelen met een stuur sowieso niet fijn is(behalve met rijden). Maar wat je nog kan proberen is het stuurtje te kalibreren dit doe je als volgt. - Ga naar Configuratiescherm - Ga naar Spelbesturingen - Ga naar het stuur wieltje. - Ga naar eigenschappen - Ga naar Kalibreren. Probeer het daarna nog eens San Andreas met stuur te spelen. Ikkes
Geplaatst: 4 januari 200620 jaren Auteur Al gedaan. Lopend wil het wel goed. (als ik het gaspedaal intrap loopt carl). Het stuurtje is een logitech Wingman Formula GP. Die zou toch ondersteund moeten worden.
Geplaatst: 4 januari 200620 jaren de /\ (pijltje omhoog) moet je vervangen door de W en de \/ (pijltje onder) moet je vervangen door de S Bewerkt: 4 januari 200620 jaren door ikt
Geplaatst: 4 januari 200620 jaren en ipv pijltje naar rechts > doe je D en Ipv pijltje naar links < doe je A
Geplaatst: 5 januari 200620 jaren Lol! je kan ze veranderen in je settings (in het spel) als je bv rechter pedaal als gas geven wil druk je gewoon gas geven aan en dan duw je op het pedaal
Geplaatst: 5 januari 200620 jaren Auteur Dat wil niet, had ik ook al geprobeerd. Denk je nou echt dat ik zo dom ben? Als ik erop druk gebeurt er niks in het controls menu. Alleen als ik op een knopje op het stuurtje druk, heeft dat effect.
Geplaatst: 5 januari 200620 jaren zijn je pedalen wel aan gesloten? zo ja! kijk eens of alles goed zit of dat er geen kabeltje kapot is!
Geplaatst: 6 januari 200620 jaren Auteur Ik zeg toch: als ik gas indruk verandert de camera positie. Met andere spellen doet ie het wel normaal.
Geplaatst: 6 januari 200620 jaren download eens een driver voor dat stuurtje, misschien kan je daar instellen welke knoppen/pedalen welke toetsen vertegenwoordigen. ik had eerst hetzelfde probleem met een joystick (niet bij SA)
Ik heb een stuurtje met pedalen, maar als ik het gaspedaal indruk, gebeurd er niks, alleen de camera draait om de auto. Hoe kan ik dit probleem oplossen?