Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_309277

Ik ben het ook zeker. Als je naar de plaatjes kijkt weet je al genoeg. Zijn naam komt niet overeen met zijn nick op het forum. :bonk:

Geplaatst:
comment_309431
Dit zei DaddyPimp, maar die ziet er niet hetzelfde uit als die ruby159 postte. En die op GTAGaming vervangt de Patriot, niet de Landstalker.
Geplaatst:
comment_309440
Dit zei DaddyPimp, maar die ziet er niet hetzelfde uit als die ruby159 postte. En die op GTAGaming vervangt de Patriot, niet de Landstalker.

dat is geen kunst verander de dff en txd etc naam en hij vervangt een andere auto.

Geplaatst:
comment_309461

dat is geen kunst verander de dff en txd etc naam en hij vervangt een andere auto.

Maar de auto verschilt ook. Kijk maar naar de achterkant. Bij de ene is hij laag, bij die van ruby is hoog.

Geplaatst:
comment_309551

Hier moeten we iets tegendoen. Als hij mijn mods jat, heb ik nog wel even een verassing in petto. :D

Bewerkt: door Matiscus

Geplaatst:
comment_309563

Ja, ik stel voor: Als je geen foto laat zien ( pic ) van het programma met daarin je auto. Dan zeggen we het tegen een admin die handeld het goed af. ( ben zelf geen admin etc. dus sorry als ik dit zeg maar dit kan niet )

Ik pm over 1 dag een admin, als je hem dan nog niet klaar heb.

Bewerkt: door Grove St.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.