Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_661869

Ik heb hier nog wat WIPs, Deze 2 gebouwen worden de laatste gebouwen die op mijn lot komen. Maar ik weet nog wel niet zo goed hoe ik de overige ruimte kan opvullen. Iemand ideeen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_662175
//> Edit: BTW Blastie je shit staat nu ook in onze blog.

Wat is ook alweer de link van die geile blog ?=D

//> Door Wazuup: http://www.mafiastories.gtablog.nl :Y Owja waarom pwn jij zo?

Ik heb hier nog wat WIPs, Deze 2 gebouwen worden de laatste gebouwen die op mijn lot komen. Maar ik weet nog wel niet zo goed hoe ik de overige ruimte kan opvullen. Iemand ideeen?

Ziet er netjes uit die gebouwen. Mischien kun je een klein grasveldje nog ofzo maken.

dat is NIET zoo gaaf dat die er in komt :) echt supper.

Is dat nou sacastisch bedoeld of had je 'niet 'per ongeluk getyp?. Je zin ziet er namelijk een beetje raar uit.

Sinds ik de vorge screens heb gepost ben ik verder bezig geweest aan het texturen. Ik had veel tegenwerkingen daarom duurde het zo zolang. Ik zag ook veel modelling bugs die in sa heel erg gaan neuken.

Huidge status:

ms096.jpg

ms097.jpg

ms098.jpg

ms099.jpg

Wat ik nu nog te doen heb is de andere 2 gebouwen te texturen, ik heb gezien dat deze geen deuren hebben en ook geen ramen op de begaande grond. Die moet ik dus zelf nog maken. Als ik met de ele scene klaar ben ga ik zelf nog 1, 2 of 3 gebouwen maken. Ze moeten ook nog gescaled worden, want een weg is 90 breed. Ik ga er dan een plekje voor vinden op mijn eiland en map er meteen generics op.

Wisten jullie trouwens dat in die scene nu 3 textures afkomstig zijn uit GTA en maar liefst 11 textures van Half Life 2?=D

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
  • Auteur
comment_662323
k kan niet wachten op ingame screens :D

Klopt.

ms100.jpg

ms101.jpg

Hij is niet helemaal goed gescaled maar dat neukt niet, dit was maar een test.

Geplaatst:
comment_662335

Reactie op Alcatraz,

Het is uber mooi gemoddeld. Maar ingame vindt ik het erg tegenvallen. :duh: Veel dezelfde Textures gebruikt. Poort Texture past niet bij de muur texture. Hij is namelijk te grijs. En er is amper doorheen te kijken.

@ Blastov

Dat Treinperron neukt iedereen :dans:

Geplaatst:
comment_662439

lol ok, kan iemand mij uitleggen hoe dat met die ID numbers werkt, want serieus ik ben niet bekend met het rotzooien van GTA spellen, ik kan wel modelleren maar ik snap dat niet... iedereen heeft dan 8 TXDs enzo?? wtf??

Geplaatst:
comment_662644

We zijn inderdaad op zoek naar mensen die iets kunnen inspreken. Alleen dat is nu nog niet aan de orde. Ik weet het denk ik al zeker dat ik de hoofdpersoon in zal spreken. Want als ik engels praat klinkt mijn stem best diep, en dat is mooi bij het thema mafia. Mijn stem klinkt wel als een jonge volwassenen, maar de hoofdpersoon zal rond de 28 jaar zijn ofzo

Geplaatst:
comment_662645

Geillllll

ik ben er ook weer.

mag doordeweeks niet computeren dus van mij hoor je geen ene flikker ;-(

maar het ziet hier wel zwaar relaxt uit =D

ik ben momenteel bezig met een treurwilg deze zal een bestaande boom in sa vervangen.

(zie generick replacements mod voor meer info)

Die leuke mod die ik net heb genoemd komt btw in ms maar dat neukt even niet.

ik heb nog een geil idee voor mijn isl maar dat voor maandag ofzo.. =D

screen

Ik ben ook druk bezig met reflections ik heb al een werkende code nu nog een beetje vertex painting n shit en mischien heb ik dan wel een werkende reflecterende vloer :O

nou dat ook voor later eerst die vertex paint fixen xD

screen

wat nog meer van mij.

oohja de molen deze is nog in wip status maar is al ongeveer 60% af

todo

extirior afmaken

wieken laten draaien (easy met die leuke scripts die ik heb gevonden xD)

interior

en de textures niet te vergeten.

screen

Grats

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.