August 31, 200421 yr Plaats hier al je funny screenshots ! Ziehier, Tommy heeft een gouden hard, beste vrienden ! :lol:
August 31, 200421 yr Is het een vogel? is het een vliegtuig? Nee het is RTS :lol: Dat stipje in de lucht ben ik met een opgevoerde formule 1 bak
September 11, 200421 yr Hahaha, ik heb een hele snelle auto in m'n VC! De nissan skyline! En ik ging toen keihard rijden, toen 'esc' dan COMEFLYWITHME intypen, op rescume en toen ging ie heel hoog vliegen! En check deze:
September 25, 200421 yr Dit is mijn funny screenshot met een tank vliegen Hahaha, hoe krijg je et voor elkaar!
September 25, 200421 yr Je kan ook de IMG Knop gebruik en de plaatjes Uploaden via een Upload website! Hoe je dat doet zie deze topic: http://forum.gtagames.nl/index.php?showtopic=2227
September 26, 200421 yr Dat is toch geen eigen screenshot heb ik al heel veel keren gezien. EN dit vind ik ook wel een funny screenshot omdat ik zo hoog vlieg
September 26, 200421 yr Ze hebben toch niet gezegd dat het een eigen moest zijn , ik heb vice city op ps2 dus ik kan er ook geen nemen
September 26, 200421 yr Dit is mijn funny screenshot met een tank vliegen Hahaha, hoe krijg je et voor elkaar! hahaha mitch hoe krijg jij DAT voor elkaar, volgens mij groeien palmbomen niet op de weg hoor :lol: :lol:
Plaats hier al je funny screenshots !
Ziehier, Tommy heeft een gouden hard, beste vrienden ! :lol: