Geplaatst: 14 januari 200619 jaren comment_315110 vraagie voor gta san andreas op de ps2 wil ik cheats invoeren en dat lukt wel maar wat bedoelen ze met sqauere, cirkle en triangle wat moet ik doen bij deze doen?
Geplaatst: 14 januari 200619 jaren comment_315120 Square = vierkantje Cirkle = rondje Triangle = driehoekje Je moet de codes gewoon tijdens het spelen in drukken Dit staat hier btw helemaal verkeerd >>> Door GTA-Sheep: Inderdaad. Topic verplaatst<<<
Geplaatst: 15 januari 200619 jaren comment_316248 dat is cker dom ze hadden ook gewoon plaatjes kunnen zetten in de vorm van driehoek enzo
Geplaatst: 15 januari 200619 jaren comment_316301 dat is cker dom ze hadden ook gewoon plaatjes kunnen zetten in de vorm van driehoek enzo Waarschijnlijk heeft ie het op een engelstalige site gelezen en engelsetaligen weten wel wat het engelse woord(en) voor "vierkantje" of de andere symbolen zijn
Geplaatst: 15 januari 200619 jaren comment_316761 dat is cker dom ze hadden ook gewoon plaatjes kunnen zetten in de vorm van driehoek enzo als ze het gewoon typen dan gaat het een stukje sneller !
vraagie voor gta san andreas op de ps2 wil ik cheats invoeren en dat lukt wel maar wat bedoelen ze met sqauere, cirkle en triangle wat moet ik doen bij deze doen?