January 18, 200620 yr hallo allemaal, hier heb ik mijn eigen mod: Ik vind zelf dat het niet zoveel voorstelt, want bijna iedereen kan het maken denk downloadwww.gta-action.com Edited January 18, 200620 yr by Bongo
January 18, 200620 yr Ik vind hem mooi gemaakt, KUTGW. Alleen als je wilt dat andere mensen hem gebruiken zou je er een download link bij kunnen zetten!
January 18, 200620 yr Ik vind hem mooi gemaakt Maar is hij wel van jou? Want ik heb al 2 keer dat gebouw gezien, ik wil niet zeggen dat je het hebt gejat hoor!!
January 18, 200620 yr Ja dat zegt niks, maar verpest het topic nou weer niet! Hij is gewoon van hem, anders komen wij er wel achter.
January 18, 200620 yr Author hij is GVD WEL van mij!!! ik ben dus Bongo_23 anders zou het wel heel toevallig zijn als ik dezelfde naam heb.
January 18, 200620 yr Omg zijn e-mail addres staat tog op die pagina erbij Maar het ziet er wel leuk uit alleen werkt de download link neit bij mij je moet je er cker eerst aanmelden.
January 18, 200620 yr Zal hem eens downloaden lijkt me leuk! Owjah ga niet allemaal zeuren.... de mods bepalen wat er gebeurd... Wij niet. EDIT: om je mod te verbeteren zou je er ook een readme bij kunnen doen! Zodat het nog makkelijk is. Edited January 18, 200620 yr by C-J_Redman
January 19, 200620 yr Zal het even ontleden. Keep Up The Good Work Die stond trouwens ook in het forum woordenboek van ICK.
January 20, 200620 yr mooi gemaakt en nog iets VERPEST IEMANDS MOD NIET MET "DIE IS NIET VAN JOU" EN DAT GEZEUR[/font]
January 20, 200620 yr Ik vind hem mooi gemaakt Maar is hij wel van jou? Want ik heb al 2 keer dat gebouw gezien, ik wil niet zeggen dat je het hebt gejat hoor!! Daar word ik echt een beetje simpel van dat steeds iedereen zegt van 'Heb je dat wel zelf gemaakt' ? Het is toch een standaard SA object, logisch dat die dan vaak gebruikt word
January 20, 200620 yr Author ik heb inderdaad een gebouw een paar keer op elkaar gezet met LOD's en lichten erbij
hallo allemaal,
hier heb ik mijn eigen mod:
Ik vind zelf dat het niet zoveel voorstelt, want bijna iedereen kan het maken denk
downloadwww.gta-action.com
Edited by Bongo