Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_321564 Hée, Wie van jullie gaat san andreas weer overnieuw spelen? En waarom? Ik omdatk veel te veel geld heb, de uitdaging is eraf haha.. en die homie sfeer was echt gewoon de bomb.
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_322753 ik heb san andreas nu al 2x uitgspeeld en t blijft gwoon leuk spel en ook lkkr vil modde natuurluk oh jah glijk ff vraagje hoe open je .rar bestande
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_322775 .rar bestanden open je met een programma dat Winrar heet. Je kunt <<< hier >>> dit programma downloaden (40 dagen trial versie met wat functies uitgeschakeld). En over dat SA opnieuw spelen: ik ben inmiddels aan mijn 6e keer begonnen
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_322865 Soms speel ik een missie die ik leuk vind opnieuw, maar ik heb al 100% in één savegame die ik helemaal zelf heb gedaan. Nu zoek ik naar wat Easter Eggs en wat grappige bugs en trucjes. Of ik maak gewoon een beetje lol in de wereld van San Andreas Bewerkt: 23 januari 200619 jaren door LucasV
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_323194 .rar bestanden open je met een programma dat Winrar heet. Je kunt <<< hier >>> dit programma downloaden (40 dagen trial versie met wat functies uitgeschakeld). En over dat SA opnieuw spelen: ik ben inmiddels aan mijn 6e keer begonnen oh dus tog da programma kende ik allang alleen kad t niemir op mn pc staan tog maar wir ff erop zette tnx
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren Auteur comment_324473 Vind het jammer dat het niet meer om "the hood" draaide. De fijnste plek in san andreas is toch je hood, kon je maar meer doen met smoke ryder enzo, al zijn 't nu je vijanden
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324485 Ik denk dat ik binnekort ook maar eens weer opnieuw ga beginne.4e keer inmiddels .
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324678 2 de tip vieg 15 minuten naar het noorden om meer gang gebieden over te nemen of ga lekker in grove street hangen met je homies dat is al een Bekende EE !! Sorry hoor maar dat is geen EE maar een glitch. Dat wou ik even kwijt.
Hée,
Wie van jullie gaat san andreas weer overnieuw spelen? En waarom?
Ik omdatk veel te veel geld heb, de uitdaging is eraf haha.. en die homie sfeer was echt gewoon de bomb.