Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_322414 Hey iedereen. Eindelijk begrijp ik modden, ik kan nu zelf neon lampen enz.. maken en hetis echt mooi. Maar ik wou vragen : Weet iemand een goede total conversation mod met een AUTOINSTALLER zoiets als Gti maar dan ook autoinstaller. Ik heb al veel gezocht dus iemand help me.
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_323437 Er zijn nog maar nauwelijks SA TC's, dus ik weinig met een auto installer
Geplaatst: 24 januari 200619 jaren comment_323626 Ik snap het niet echt, wil je alleen de auto's van een TC met een speciale installer? Misschien kan je iets duidelijker zijn. Greetz Wazuup
Geplaatst: 24 januari 200619 jaren Auteur comment_323720 Neen, ik bedoel voor VC. Zoiets als ViceCitydeluxe. Een auto installer die alles voor je installed odat je zeker niets fout kunt doen.
Geplaatst: 26 januari 200619 jaren comment_324784 Hiervoor is de vice city mod installer. Selecteer de files die je wilt vervangen met de normale en voila. Oja btw hier de download: (DOEL OPSLAAN ALS) http://members.lycos.nl/vicecitysite/tools...taller_v1.1.zip
Hey iedereen.
Eindelijk begrijp ik modden, ik kan nu zelf neon lampen enz.. maken en hetis echt mooi.
Maar ik wou vragen :
Weet iemand een goede total conversation mod met een AUTOINSTALLER zoiets als Gti maar dan ook autoinstaller.
Ik heb al veel gezocht dus iemand help me.